Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 852 441,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 9 262,21 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина 3014 Національної гвардії України (м.Одеса) |
ЄДРПОУ: | 37760707 Досьє YouControl |
Сайт: | https://zakupki.prom.ua |
Контактна особа: | Ярослав Стеценко |
Телефон: | +380957790274 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції та договору про закупівлю, а саме: повноваження учасника-фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі пропозиції копії паспорта. На підтвердження надаються копії або скановані оригінали окремих сторінок (1, 2, 3 та сторінка з пропискою) паспорту (без обкладинки) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія або сканований оригінал паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, а також довідку про присвоєння ідентифікаційного коду. Учасником не надано копії або скановані оригінали окремих сторінок (1, 2, 3 та сторінка з пропискою) паспорту (без обкладинки) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія або сканований оригінал паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, а також довідку про присвоєння ідентифікаційного коду. 2. Відповідно до п. 4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Учасником надано інформаційну довідку №1 від 02.07.2024 про повноваження керівника, в якій відсутній зразок підпису, як окрема вимога Замовника. 3. Відповідно до п. 8 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасником надається гарантійний лист, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Учасником не надано такого гарантійного листа. 4. Відповідно до п. 8 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасником надається довідка (інформація) у довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. Учасником не надано даної довідки. 5. Відповідно до п. 13 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасником надається заповнений проєкт договору про закупівлю з додатками, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання) (Додаток № 3). Учасником не надано заповненого проєкту договору. 6. Відповідно до п. 15 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник має надати: 1) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; 2) скан - копію оригіналу виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)); 3) скан - копію оригіналу документу, що підтверджує виконання договору, а саме: - заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його назві. Всі вищезазначені документи завантажуються в електронну систему закупівель в сканованому кольоровому вигляді. Учасником надано довідку №6 від 26.06.2024 про досвід виконання аналогічних договорів, в якій зазначено шість таких договорів. Крім того, не надано жодної скан - копії оригіналу виконаного аналогічного договору, а також заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору. Звертаємо увагу, що довідка №6 від 26.06.2024, а оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 28.06.2024. 7. Відповідно до п. 16 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник має надати: 1. Довідку в довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі водіїв транспортних засобів (не менше двох), що будуть залучені до виконання зобов’язань за договором на поставку продукції згідно предмету закупівлі, якщо учасник буде визнаний переможцем процедури закупівлі. 2. Скановані оригінали посвідчень водіїв та скановані оригінали особистих медичних книжок водіїв, визначених довідкою про наявність в Учасника водіїв транспортних засобів. Особові медичні книжки повинні бути оформлені відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 №150 та містити сторінки з чинними датами проходження медогляду. Учасником надано інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників №1/8 від 02.07.2024, в якій зазначено тільки одного водія Гончар В.М., який знаходиться на посаді агроном-водій-експедитор. Учасником не надано на Гончар В.М. сканованого оригіналу посвідчення водія та особистої медичної книжки водія. Крім того, в складі пропозиції учасником копію не з оригіналу медичної книжки водія тільки першої сторінки де відсутня дата проходження медогляду. 8. Відповідно до п. 17 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник має надати: 1. Довідку у довільній формі про наявність в учасника виробничих та/або складських приміщень, адміністративних, санітарно-побутових, допоміжних та інших приміщень матеріально-технічної бази, з обов’язковим зазначенням, окремо, площ цих приміщень, та транспортних засобів для перевезення продукції (не менше двох одиниць), яка є предметом закупівлі. 2. Копії відповідних документів, що підтверджують право власності або право користування (оренди) зазначених у довідці виробничих та/або складських приміщень, адміністративних, санітарно-побутових, допоміжних та інших приміщень матеріально-технічної бази та транспортних засобів для перевезення продукції (не менше двох одиниць), яка є предметом закупівлі. Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджено копіями свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Учасником надано інформаційну довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту №12 від 02.07.2024, в якій зазначено наявність двох спеціалізованих автотранспортних засобів, але не надано копії відповідних документів, що підтверджують право власності або право користування (оренди) зазначеними транспортними засобами для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі. 9. Відповідно до п. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі термін придатності товару повинен бути не менше 90% терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару. Виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом. Учасником не надано такого гарантійного листа. 10. Відповідно до п. 4 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення техніки безпеки, в процесі постачання товару, несе Учасник. Виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом. Учасником не надано такого гарантійного листа. 11. Відповідно до п. 5 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в довідці зазначає детальний опис товару за формою визначеною в даному пункті. Учасником не надано такої довідки за формою з детальним описом товару. 12. Відповідно до п. 6 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає гарантійний лист щодо погодження наступних умов, а саме: «Замовник залишає за собою право у будь-який час провести вибіркову перевірку поставлених товарів для проведення досліджень на відповідність зазначеним національним стандартам щодо якості та показників безпеки в акредитованих лабораторіях. Вартість проведення досліджень в повному обсязі сплачує продавець (учасник–переможець). В разі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення продукції продавцю та у подальшому розірвання укладеного договору в односторонньому порядку». Учасником не надано такого гарантійного листа. 13. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає сканований оригінал акту виконаних робіт про проведення протягом останніх трьох місяців профілактичних дезінфекційних заходів в виробничих та/або складських приміщеннях, адміністративних, санітарно-побутових, допоміжних та інших приміщеннях матеріально-технічної бази Учасника. Учасником не надано такого оригіналу акту виконаних робіт профілактичних дезінфекційних заходів. 14. Відповідно до п. 8 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає скановані оригінали актів виконаних робіт у період з квітня 2024 року по травень 2024 року про санітарну обробку (дезінфекцію) транспортних засобів, якими проводиться підвезення продукції та які плануються залучити до поставки товару Замовнику. Учасником не надано такого оригіналу акту виконаних робіт про санітарну обробку (дезінфекцію) транспортних засобів. 15. Відповідно до п. 9 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає сканований оригінал діючого договору про проведення дезінфекції транспортних засобів, які зазначені в довідці про наявність матеріально-технічної бази та якими проводиться підвезення продукції, з терміном дії договору не менше ніж до 31.12. 2024 року. Учасником не надано такого оригіналу договору про проведення дезінфекції транспортних засобів. 16. Відповідно до п. 10 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає сканований оригінал діючого договору про проведення профілактичних дезінфекційних заходів в виробничих та/або складських приміщеннях, адміністративних, санітарно-побутових, допоміжних та інших приміщеннях матеріально-технічної бази Учасника, з терміном дії договору не менше ніж до 31.12.2024 року. Учасником не надано такого оригіналу договору про проведення профілактичних дезінфекційних заходів. 17. Відповідно до п. 11 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає Довідку у довільній формі про відповідального(их) працівника(ів) за дотриманням пожежної безпеки та організацію дій у надзвичайних ситуаціях. Учасник надає скановану(і) кольорову копію з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) проходження навчання такого(их) працівника (ів), а саме відповідальної(их) особи (осіб) за пожежну безпеку та особи (осіб), яка(і) пройшла(и) навчання щодо дій у надзвичайних ситуаціях (Постанова КМУ № 444 від 26 червня 2013 року). Учасником не надано такої довідки та кольорової копію з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) проходження такого навчання. 18. Відповідно до п. 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає Лист-гарантію у довільній формі про виконання усіх зазначених умов Додатку 2 до оголошення та погоджується, що після укладення договору не виконання умов вказаних у Додатку 2 до оголошення дає право Замовнику розірвати договір поставки товару в односторонньому порядку. Учасником не надано такий лист-гарантію. 19. Відповідно до п. 2 Умови поставки Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист про те, що, при потребі Замовника, у разі передислокації особового складу військової частини, учасник гарантує виконання заявок на поставку продукції, у визначені місця дислокації, що можуть бути розташовані у Одеській, Миколаївській, Херсонській, Запорізькій областях. Учасником не надано такого гарантійного листа. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями № 1275: 1. Надати копії або скановані оригінали окремих сторінок (1, 2, 3 та сторінка з пропискою) паспорту (без обкладинки) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія або сканований оригінал паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, а також довідку про присвоєння ідентифікаційного коду 2. Надати інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. 3. Надати гарантійний лист, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 4. Надати довідка (інформація) у довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. 5. Надати заповнений проєкт договору про закупівлю з додатками, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання) (Додаток № 3). 6. Надати відповідно до наданої довідки скан - копію оригіналу виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)) та скан - копію оригіналу документу, що підтверджує виконання договору, а саме: заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору. 7. Надати довідку в довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі водіїв транспортних засобів (не менше двох), що будуть залучені до виконання зобов’язань за договором на поставку продукції згідно предмету закупівлі, якщо учасник буде визнаний переможцем процедури закупівлі та скановані оригінали посвідчень водіїв та скановані оригінали особистих медичних книжок водіїв, визначених довідкою про наявність в Учасника водіїв транспортних засобів. Особові медичні книжки повинні бути оформлені відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 №150 та містити сторінки з чинними датами проходження медогляду. 8. Надати копії відповідних документів, що підтверджують право власності або право користування (оренди) зазначеними у довідці транспортними засобами для перевезення продукції (не менше двох одиниць), яка є предметом закупівлі. 9. Надати гарантійний лист, що термін придатності товару повинен бути не менше 90% терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару. 10. Надати гарантійний лист, що відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення техніки безпеки, в процесі постачання товару, несе Учасник. 11. Надати довідку із зазначенням детального опису товару за формою визначеною в п. 5 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 12. Надати гарантійний лист щодо погодження наступних умов, а саме: «Замовник залишає за собою право у будь-який час провести вибіркову перевірку поставлених товарів для проведення досліджень на відповідність зазначеним національним стандартам щодо якості та показників безпеки в акредитованих лабораторіях. Вартість проведення досліджень в повному обсязі сплачує продавець (учасник–переможець). В разі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення продукції продавцю та у подальшому розірвання укладеного договору в односторонньому порядку». 13. Надати сканований оригінал акту виконаних робіт про проведення протягом останніх трьох місяців профілактичних дезінфекційних заходів в виробничих та/або складських приміщеннях, адміністративних, санітарно-побутових, допоміжних та інших приміщеннях матеріально-технічної бази Учасника. 14. Надати скановані оригінали актів виконаних робіт у період з квітня 2024 року по травень 2024 року про санітарну обробку (дезінфекцію) транспортних засобів, якими проводиться підвезення продукції та які плануються залучити до поставки товару Замовнику. 15. Надати сканований оригінал діючого договору про проведення дезінфекції транспортних засобів, які зазначені в довідці про наявність матеріально-технічної бази та якими проводиться підвезення продукції, з терміном дії договору не менше ніж до 31.12. 2024 року. 16. Надати сканований оригінал діючого договору про проведення профілактичних дезінфекційних заходів в виробничих та/або складських приміщеннях, адміністративних, санітарно-побутових, допоміжних та інших приміщеннях матеріально-технічної бази Учасника, з терміном дії договору не менше ніж до 31.12.2024 року. 17. Надати довідку у довільній формі про відповідального(их) працівника(ів) за дотриманням пожежної безпеки та організацію дій у надзвичайних ситуаціях. Учасник надає скановану(і) кольорову копію з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) проходження навчання такого(их) працівника (ів), а саме відповідальної(их) особи (осіб) за пожежну безпеку та особи (осіб), яка(і) пройшла(и) навчання щодо дій у надзвичайних ситуаціях (Постанова КМУ № 444 від 26 червня 2013 року). 18. Надати лист-гарантію у довільній формі про виконання усіх зазначених умов Додатку 2 до оголошення та погоджується, що після укладення договору не виконання умов вказаних у Додатку 2 до оголошення дає право Замовнику розірвати договір поставки товару в односторонньому порядку. 19. Надати гарантійний лист про те, що, при потребі Замовника, у разі передислокації особового складу військової частини, учасник гарантує виконання заявок на поставку продукції, у визначені місця дислокації, що можуть бути розташовані у Одеській, Миколаївській, Херсонській, Запорізькій областях.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.