Закупівлю оголошено - 28-06-2024, 11:12. Дата останніх змін - 23-07-2024, 13:47

Олія соняшникова рафінована

Олія соняшникова рафінована... Державна закупівля - UA-2024-06-28-002712-a Олія соняшникова рафінована від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 6/28/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-06-28-002712-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-06-2024, 11:12
по 04-07-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-07-2024, 12:00
по 09-07-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 09-07-2024, 12:57
по 09-07-2024, 13:26

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
12627000
12 627 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:126 270,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:126 270,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Лук’янчук Тетяна Віталіївна
Телефон:380445276644
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Олія соняшникова рафінована
12 627 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-07-2024, 12:57
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олія соняшникова рафінована

230000
кілограм
Україна Відповідно до документації
з 01-08-2024 по 30-11-2024
15420000-8
Рафіновані олії та жири


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Миргород, вул.Старосвітська, будинок 29, квартира 52, 37600, Клунник Андрій
Остаточна пропозиція:
11 909 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
11 909 400,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-07-2024, 13:22

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-07-24, 12:39:39
24

___11.07.2024 року _____ ТОВ «ВІТРГРУП» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ВІТРГРУП» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 15420000-8 — «Рафіновані олії та жири» (Олія соняшникова рафінована), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-06-28-002712-a. 11 липня 2024 року під час розгляду пропозиції ТОВ «ВІТРГРУП» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник у складі пропозиції має надати довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних). На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «ВІТРГРУП» містяться: - довідка про наявність складських та інших приміщень, транспортних засобів та обладнання від 03.07.2024 № б. н, що містить інформацію про складське приміщення площею 65,0 кв.м., камеру (обладнану холодильною установкою для зберігання продуктів харчування в замороженому стані) №287 площею 166,7 кв. м., ваги ВТА -60/15-7D-AL. На підтвердження наявності складського/виробничого приміщення інформація про які зазначається у довідці згідно підпункту 1.1.1. у складі пропозиції учасника надано: договір суборенди об’єкта нерухомості від 01.01.2024 року №01/24-1 та акт приймання-передачі об’єкта нерухомості від 01.01.2024 року. Разом з тим на виконання пп.1.1.2 пункту 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження наявності транспортних засобів, інформація про які зазначається у довідці згідно підпункту 1.1.1. у складі пропозиції ТОВ «ВІТРГРУП» надано: договір найму (оренди) транспортного засобу від 21.12.2023 року, що містить інформацію про транспортний засіб марки-DAF (реєстраційний номер ВI0265HC) та транспортний засіб марки-SCHMITZ (реєстраційний номер ВC9068XF) та транспортний засіб марки- ГАЗ (реєстраційний номер ВI4082СВ) та акт прийому-передачі транспортного засобу від 21.12.2023. Також додатково учасником надано документ «26 тех паспорта авто.pdf файл» наявна інформація в якому відповідає зазначеній інформації в договорі найму (оренди) транспортного засобу від 21.12.2023 року. Разом з тим на виконання пп.1.1.3 пункту 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції ТОВ «ВІТРГРУП» міститься копія договору від 23 січня 2024 року № 3/01 на виконання послуг із санітарно-гігієнічної обробки транспортних засобів (дезінфекція, дезінсекція, дератизація, дезодорація, мийка), інформація про які наявна в договорі найму (оренди) транспортного засобу від 21.12.2023 року та копії документів «30 авто.pdf файл», які підтверджують періодичне проходження санітарної обробки вищезазначених автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки (із вказівкою марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів). Проте інформація щодо вищезазначених транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних) в довідці про наявність складських та інших приміщень, транспортних засобів та обладнання від 03.07.2024 № б. н відсутня. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник у складі пропозиції має надати: 2.2.1. довідку (складена в довільній формі) щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника (у т. ч. перелік основних професій/посад працівників відповідної кваліфікації, дотичних до виконання умов договору). Також, довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність водія (експедитора), якого залучатимуть до поставки товару. 2.2.2. Гарантійний лист про те, що водій (експедитор) транспортного засобу та/або особа(и), що супроводжуватимуть продукти та виконуватимуть вантажно-розвантажувальні роботи, пройшли медичний огляд та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями тощо). На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «ВІТРГРУП» містяться: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.07.2024 № б. н.; - гарантійний лист від 03.07.2024 № б. н, що містить інформацію «водій (експедитор)» Проте, довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.07.2024 № б. н містить іншу інформацію про посаду, а саме «водій автотранспортних засобів». 3. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник у складі пропозиції має надати: 3.3.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 3.3.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 3.3.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15420000-8 — «Рафіновані олії та жири». На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «ВІТРГРУП» містяться: - довідка про раніше виконаний договір від 03.07.2024 № б. н; - копія аналогічного договору поставки від 06.12.2024 № 06/02-24, інформація про який міститься у вищезазначеній довідці (видаткова накладна від 12.12.2024 року №0000022, лист – відгук від 04.03.2024 року № 17). Проте, інформація зазначена в наданій довідці про раніше виконаний договір від 03.07.2024 № б. н не відповідає вимогам зазначеним в пп.3.3.1. пункту 3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: довідка містить невідповідність щодо дати договору поставки. 4. Відповідно до пункту 4 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю учасник у складі пропозиції повинен надати: копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ «ВІТРГРУП» міститься: копія фінансової звітності «Фінансова звітність мікропідприємства» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій та квитанція, яка підтверджує, що документ доставлено до Системи електронного звітування органів державної статистики України. Однак всупереч вимогам пункту 4 Додатку 4 до документації відсутній документ який підтверджує прийняття фінансової звітності. 5. На виконання вимоги Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасника ТОВ «ВІТРГРУП» надано документ від 03.07.2024 р. №б. н «Цінова пропозиція» в якому зазначено найменування товару «олія соняшникова рафінована». Разом з тим на виконання п. 1 Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надано документ від 03.07.2024 р. №б. н «Гарантійний лист» в якому зазначено конкретне найменування запропонованого учасником товару «олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена марки П» та на виконання п. 5 Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надано документ від 03.07.2024 р. №172 «Гарантійний лист виробника» в якому зазначено найменування товару від виробника «олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена марки П, ТМ «Золотий букет» також на виконання п. 2 Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надано декларацію виробника від 03.07.2024 року №43 в якій зазначено найменування товару «олія соняшникова рафінована дезодорована виморожена марки П, ТМ «Золотий букет». Ураховуючи вищевикладене, документ від 03.07.2024 р. №б. н «Цінова пропозиція» та документ від 03.07.2024 р. №б. н «Гарантійний лист» містить інформацію щодо найменування товару не в повному обсязі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних); - довідка (складена в довільній формі) щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника (у т. ч. перелік основних професій/посад працівників відповідної кваліфікації, дотичних до виконання умов договору). Також, довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність водія (експедитора), якого залучатимуть до поставки товару. 2.2.2. Гарантійний лист про те, що водій (експедитор) транспортного засобу та/або особа(и), що супроводжуватимуть продукти та виконуватимуть вантажно-розвантажувальні роботи, пройшли медичний огляд та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями тощо); - довідка, складена у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2020-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору; - копію документу (квитанції), що підтверджує прийняття фінансової звітності за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій; - цінова пропозиція за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2); - гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, підтвердження того, що запропонований товар відповідає ДСТУ 4492-2017, підтвердження відповідності визначеним характеристикам, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару. Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-07-24, 12:39:39
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-06-28-002712-a-c1
Номер договору:
197-24
Дата підписання договору:
23-07-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 23-07-2024 по 31-12-2024
11 909 400,00 UAH
Ціна договору
9 924 500,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
11 909 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
11 909 400,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
12 431 730,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
12 558 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
12 558 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
12 558 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-06-2024, 11:13:10
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-06-2024, 11:12:58
Експортовано:28-06-2024, 11:12:58
Експортовано:28-06-2024, 11:12:58
Експортовано:28-06-2024, 11:12:58
Експортовано:28-06-2024, 11:12:58
Експортовано:28-06-2024, 11:12:58
Експортовано:28-06-2024, 11:12:58
Електронні тендерні вимоги
1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Олія соняшникова рафінована
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково місяць. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) порушення переможцем, строків поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем, умов договору про закупівлю щодо якості (комплектності) поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 3) за порушення переможцем своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення переможцем інших умов Договору та чинного законодавства України. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання (відповідно до умов договору про закупівлю), забезпеченого гарантією. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону.
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2024, 11:12:58
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Олія соняшникова рафінована
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 126 270,00 грн. (сто двадцять шість тисяч двісті сімдесят гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
Статус: Активна
Дата створення: 28-06-2024, 11:12:58
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ