Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 557 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 15 576,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Костринської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 44109014 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Федорова |
Телефон: | +380635654696 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 89022, Україна, Закарпатська область,село Кострина, будинок 47 |
10 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Не включено Лютянську початкову школу при розрахунку потреби. Зазначенні порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє тендер у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-07-2024, 00:00
Період оскарження:
з 18-07-2024, 12:13 по 29-07-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Не включено Лютянську початкову школу при розрахунку потреби. Зазначенні порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє тендер у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-07-2024, 12:09
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: • Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати наступні документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону 1. Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) з бюджетними організаціями згідно з додатком 4 Аналогічним вважається договір на постачання аналогічних товарів. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.1. копії аналогічних договорів з додатками, на які є посилання у довідці (Додаток 5). Документи, ціна в яких або закреслена, або документи скопійовані без ціни, або закреслені відомості, що становлять комерційну таємницю, вважаються такими, що відповідають вимогам документації за умови, якщо учасником надано відповідні роз’яснення з зазначенням причин ненадання даної інформації. 2.2. Листи-відгуки від Замовника (відповідно до поданих копій договорів), підтверджуючі виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, наданих відповідно до вимог п. 2.1. та на які посилання у довідці складеної відповідно до вимог Додатку 4. Листи-відгуки мають бути позитивними, повинні бути оформлені на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору, номеру та дати договору, інформацією про якість поставлених товарів, своєчасність виконання, наявність чи відсутність зауважень, обов’язково вказати суми та фактичне виконання договорів. • Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі надати: - або протокол (або виписку з протоколу) засновників та копію наказу (або витяг з наказу) про призначення, - або довіреність або доручення, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. Примітка. У випадку, якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі є інша службова (посадова) особа ніж особа уповноважена на підписання договору, то Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції вищезазначені документи на всіх службових (посадових) осіб Учасника, які підписали тендерну пропозицію та мають право на підписання договору про закупівлю. • Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з інформацією про засновника та кінцевого бенефіціарного власника(контролера) юридичної особи, у тому числі відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи: • Лист-відгук до Договору № 28/03 від 28.03.2023 року з відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту Ставненської сільської ради; • В листі-відгуку до Договору № 79 від 11.01.2023 року відсутня інформація щодо суми та фактичного виконання договору; • Для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі надати: - або протокол (або виписку з протоколу) засновників та копію наказу (або витяг з наказу) про призначення, - або довіреність або доручення, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. • Витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з інформацією про засновника та кінцевого бенефіціарного власника(контролера) юридичної особи, у тому числі відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: • Лист-відгук до Договору № 28/03 від 28.03.2023 року з відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту Ставненської сільської ради; • Лист-відгук до Договору № 79 від 11.01.2023 року з зазначенням інформації щодо суми та фактичного виконання договору; • Для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі надати: - або протокол (або виписку з протоколу) засновників та копію наказу (або витяг з наказу) про призначення, - або довіреність або доручення, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. • Витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з інформацією про засновника та кінцевого бенефіціарного власника(контролера) юридичної особи, у тому числі відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.