Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 254 280,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 542,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" |
ЄДРПОУ: | 20001823 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.academy.ssu.gov.ua/ |
Контактна особа: | Віталій Мінчук |
Телефон: | +380445277638 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03022, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутність підпису та печатки підписанта в завантаженому файлі під назвою «Витяг платника ПДВ.pdf» 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 11 «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 до тендерної документації від 17.06.2024 №102. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість з підписом та печаткою підписанта.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.