Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 340 032,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 700,16 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Довбиський психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 03188470 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dovbyshinter.ukraina.org.ua/ |
Контактна особа: | Оксана Остринська |
Телефон: | +380687271576 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 12724, Україна, Житомирська область,Довбиш, вул. Ломоносова,22 |
3 |
Після розгляду тендерної пропозиції ТОВ Бердичівський хлібозавод (надалі - Учасник) виявлено невідповідності в інформації та /або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, які підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, зокрема: 1) Учасник не надав Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку, якщо учасник є платником єдиного податку або свідоцтво про реєстрацію платника податків; у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, учасник повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями) (невідповідність вимогам підпункту 1.4.5. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). З метою усунення зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей повинен завантажити в електронну систему закупівель Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку, якщо учасник є платником єдиного податку або свідоцтво про реєстрацію платника податків; у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, учасник повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями) у відповідності вимог Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.