Закупівлю оголошено - 13-06-2024, 16:41. Дата останніх змін - 03-07-2024, 17:07

молоко незбиране згущене з цукром

Закупівля: UA-2024-06-13-011334-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-06-2024, 16:41
по 19-06-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-06-2024, 00:00
по 22-06-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-06-2024, 12:41
по 24-06-2024, 13:04

Закупівля здійснюється на підставі п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)

Спрощена закупівля
Статус:Пропозиції розглянуто
Бюджет:135 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:675,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3017
ЄДРПОУ:39309315 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Альошина
Телефон:+380634635412
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
молоко незбиране згущене з цук ...
135 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-06-2024, 12:41
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

молоко незбиране згущене з цукром

1500
кілограм
Україна Харківська область
по 30-09-2024
15510000-6
Молоко та вершки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ЛЮБА ОЛЕКСАНДРА ІГОРІВНА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Зернова, будинок 47, квартира 107А, 61105, Олександра Люба
Остаточна пропозиція:
125 700,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
132 750,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-07-2024, 17:07

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-07-24, 17:33:00
24

1. Відповідно п. 12 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника, виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України) та перевізника (у разі залучення)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей ФО-П Люба О.І. та сканований оригінал рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності ТОВ «ПРОДСЕРВІС М». На виробника ТОВ «ВП «Надія-В» було надано копію довідки про право виготовлення продукції, яка не визначена цією вимогою. 2. Відповідно п. 21 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» Учасник повинен надати: «На виконання частини 3 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі», заповнений зі сторони Учасника Розрахунок ціни товару із врахуванням витрат Постачальника, зокрема податків, зборів та інших передбачених законодавством обов’язкових платежів і прибуток, підписаного та скріпленого печаткою Учасника (за наявності) відповідно до Додатку 5. За результатом завершення електронного аукціону, розгляду пропозиції Учасника, в разі визначення його переможцем закупівлі, останній має надати Розрахунок ціни товару з урахуванням остаточної цінової пропозиції за результатами електронного аукціону». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано жодного документу. З метою усунення визначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами й доповненнями), належні документи.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-07-24, 17:33:00
Договір
Договір поки що не опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-06-13-011334-a-c1
125 700,00 UAH
Ціна договору
125 700,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1, 49051, Андрій Авсієнко
Остаточна пропозиція:
125 685,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
128 700,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-06-24, 14:42:45
24

1. Відповідно п. 7 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал або копію Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т. ч. мікробіологічними, радіологічними, токсичними та радіологічними показниками), виданого акредитованою лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю. Документи, що підтверджують якість повинні бути не більше річної давнини від дати оголошення процедури закупівлі». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал Протоколу випробування харчових продуктів/продовольчої сировини від 13.05.2024 року № 3225/738 на мікробіологічні показники безпеки, виданий акредитованою лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю; сканований оригінал Протоколу випробування харчових продуктів/продовольчої сировини від 14.05.2024 року № 3220/282 на органолептичні та фізико – хімічні показники, виданий акредитованою лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю; сканований оригінал Протоколу випробування зразків (проб) від 14.05.2024 року № 24/3007 на радіонуклідні показники, виданий акредитованою лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю. Відсутні скановані оригінали або копії Протоколів дослідження (випробувань) чи Експертні висновки про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (мікробіологічні та радіологічні показники). 2. Відповідно п. 10 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал договору (ів), дійсного на час виконання договору, на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, та скан-копії оригіналів актів виконаних робіт за останній повний місяць відносно кінцевої дати подання пропозиції». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал Договору про дезінфекцію автотранспорту від 01.12.2023 року № 01-12/23-ГСД дійсний до 31.12.2025 року та сканований оригінал Акту наданих послуг за травень місяць від 31.05.2024 р. щодо дезінфекції, дезінсекції, дератизації автотранспорту АЕ 1910 ХС, до того ж відповідно до п. 8 цього ж Додатку, Учасник надав Довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту, в якій зазначив два спеціалізовані вантажні фургони. 3. Відповідно Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-згоду щодо виконання даних технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано жодного документу. 4. Відповідно п. 15 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» Учасник повинен надати: «Належним чином оформлена довідка щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано жодного документу. 5. Відповідно п. 22 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників», Учасник повинен надати: «Складений у довільній формі лист-згода на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які передбачено у Оголошенні (подається Учасником і фізичними особами, персональні дані яких містить пропозиція)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Лист-згоду на обробку персональних даних лише на Авсієнко А.В. До того ж, у складі пропозиції простежуються персональні дані на Шаркун Т.А. та Авілко Г.О. З метою усунення визначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами й доповненнями), належні документи.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-06-24, 14:42:45

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
125 685,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
128 700,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "ЛЮБА ОЛЕКСАНДРА ІГОРІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
125 700,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
132 750,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-06-2024, 16:42:47
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-06-2024, 16:41:05
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-06-2024, 16:41:05
Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-06-2024, 16:41:05
Експортовано:13-06-2024, 16:41:05
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-06-2024, 16:41:05
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-06-2024, 16:41:05
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ