Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 82 992,20 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
ЄДРПОУ: | 05425046 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шепетько Юлія Іванівна |
Телефон: | 380363664872 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
1. Виявлені невідповідності: 1.1 Учасник не подав у складі пропозиції документ «Довідка про відсутність підстав, визначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) зі змінами, згідно Додатку 5 до тендерної документації. 1.2 Учасник в складі тендерної пропозиції не подав документи, що підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.3 Учасник не подав у складі тендерної пропозиції лист-відгук до договору, що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору 1.4 Учасник не подав у складі тендерної пропозиції: для посадової особи або представника учасника закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Тобто відсутні документи, що підтверджують повноваження особи, яка наклала електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1 Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2.2 Підпункт 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. 2.3 Підпункт 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. 2.4 Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Документ «Довідка (складена в довільній формі) щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей» (згідно з додатком 5 до ТД). 3.2 Аналогічний (аналогічні) договір (договора), що підтверджує (-ють) досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.3 Лист-відгук до договору, що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 3.4 Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції (довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів). Тобто, документи, що підтверджують повноваження особи, яка наклала підпис, і зокрема, електронний підпис на документи пропозиції та на тендерну пропозицію в цілому.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.