Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 187 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 935,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колеснік Лариса Петрівна |
Телефон: | 380661525326 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр ментального здоров'я" |
6 |
Замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах, подання яких передбачалося абз. 2 п. 3 ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, Учасник має надати копію документу(ів), що підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі згідно довідки Учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником-ЦЗО після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах, подання яких передбачалося абз. 2 п.п. 8 п. 1 р. 3 та Додатком 6 до тендерної документації, а саме: довідка Учасника за номером 148 від 12.06.2024 р. передбачає персональні дані Табалова Олександра Миколайовича та Табалова Андрія Олександровича. За такого просимо або надати листи згоди зазначених осіб на обробку персональних даних, або належне пояснення щодо їх відсутності в складі тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником-ЦЗО після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.