Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 806 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 8 060,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007) |
ЄДРПОУ: | 08803566 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Володимир Остапюк |
Телефон: | +380678070630 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 80700, Україна, Львівська область,м. Золочів, вул. Січових Стрільців, 2 |
3 |
Керуючись вимогами статті 11, 14 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогами пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 №1275 зі змінами що внесені ПКМУ від 01.02.2024 №122, та Положення про уповноважену особу (осіб), що затверджене рішенням Навчального центру Національної гвардії України від 13.05.2024 № 278, та Наказу ННЦ від 13.05.2024 №276 «Про призначення уповноваженої особи (осіб) з проведення спрощених закупівель НЦ на 2024 рік». Під час розгляду пропозиції ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2024-06-06-009760-a за предметом «Субпродукти 2 категорії з яловичини для годівлі службових собак» по коду ДК 021:2015 : 15110000-2 «М’ясо» були виявлені невідповідність у пропозиції та надані документів учасника ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС», а саме: Відповідно до п. 7 Додатку 2 до Оголошення «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника, за адресою вказаною у документах, підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України).». В ході вивчення пропозиції Учасника – ТОВ "ЄВРО-КОМЕРС" визначено, що Учасником не дотримано вказаної вимоги, а саме: не надав в повному обсязі вказані документи відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до п. 8 Додатку 1 до Оголошення «Інші вимоги», Учасник повинен надати: «Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме:» В ході вивчення пропозиції Учасника – ТОВ "ЄВРО-КОМЕРС" не надало всі данні згідно вимоги. Відповідно до п. 10 Додатку 1 до Оголошення «Інші вимоги», Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа із зазначенням переліку заходів що застосовуються, що підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.». В ході вивчення пропозиції Учасника – ТОВ "ЄВРО-КОМЕРС" не надано в гарантійному листі зазначена згідно вимоги інформація. Відповідно до п. 16 Додатку 1 до Оголошення «Інші вимоги», Учасник повинен надати: «Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Також завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. No 20-ОПП, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 No 1588, сформованої до дати оголошення про проведення закупівлі.». В ході вивчення пропозиції Учасника – ТОВ "ЄВРО-КОМЕРС" не надано в повному обсязі документи відповідно до вимоги та надані в пропозиції документи, також не відповідають вимогам вказаного пункту тендерної документації. Відповідно до п. 17 Додатку 1 до Оголошення «Інші вимоги», Учасник повинен надати: «Оригінал довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного виконаного в повному обсязі), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 15110000-2. · Скан -копію оригіналу або належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). · Скан копії оригіналу або належним чином завірені копії відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Такими документами можуть бути: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, учасник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення.». В ході вивчення пропозиції Учасника – ТОВ "ЄВРО-КОМЕРС" не підтверджено документально досвід у повному обсязі відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до п. 18 Додатку 1 до Оголошення «Інші вимоги», Учасник повинен надати: «1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 №39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100 % очікуваної вартості предмету закупівлі. 2. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканований оригінал в кольоровому вигляді податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2022 рік або за останній звітній період за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) та сканований оригінал документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі.». В ході вивчення пропозиції Учасника – ТОВ "ЄВРО-КОМЕРС" не надано документи відповідно вимог тендерної документації. Учаснику вище вказані недоліки потрібно усунути протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.