Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 180 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колеснік Лариса Петрівна |
Телефон: | 380661525326 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний центр реабілітаційної медицини» |
8 |
Замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, учасником в складі тендерної пропозиції на виконання умов п.3 Додатку 1 до тендерної документації надано довідку Вих. №1267 від 10.05.2024 р «ДОВІДКУ ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ», однак Учасник для підтвердження інформації, наведеної у довідці, не надав копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. (Примітка: під аналогічним договором слід розуміти договір на надання/постачання предмету закупівлі згідно з ДК 021:2015:15130000-8 — М’ясопродукти.) За такого просимо усунути зазначені невідповідності та надати копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі протягом 24 з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.