Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 147 396,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 736,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 11 473,00 UAH |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ДРАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ХУСТСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 44087578 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ярослава Пацкан |
Телефон: | +380680813437 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 90432, Україна, Закарпатська область,Хустський р-н, село Драгово, вул.Центральна, будинок 100 |
9 |
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Нестеренко Ігор Миколайович ,(далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівл ДРОВА ПАЛИВНІ ТВЕРДИХ ПОРІД за ДК 021:2015 03410000-7 Деревина Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 1. Замовник Вимагає у п.2 Розділу №3: «Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документаціїз урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.» 1.1. Учасником надано файл: : «Підписаний G0524-5273-GL_tender» 1.2. Разом з тим, надана банківська гарантія у пункті «інформації щодо тендерної документації» надана без врахування змін Затверджених Протоколом уповноваженої особи з публічних закупівель №23 1.3. Для усунення невідповідностей просимо Учасника надати Банківську гарантію з врахуванням змін до тендерної документації Замовника. 2. Замовник вимагає у п.6 Додатку №4 «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку учасника (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми. Пункт 6 Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), адреса підприємства (юридична адреса). 2.1. Учасником надано файл: Додаток№ 4 Пропозиція. 2.2. Разом з тим, наданий Додаток №4 учасника не містить всю зазначену в даному пункті інформацію, а саме: юридичний статус підприємства (організації). 2.3. Для усунення невідповідностей просимо Учасника надати Додаток №4 із заповненням всього п.6, а саме, із зазначенням юридичного статусу підприємства (організації). 3. Замовник вимагає у Додатку №1: «Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. В довідці повинні бути вказані щонайменше два аналогічні договори. Довідка повинна містити наступну інформацію: 1. Контрагент (замовник) – найменування, адреса, контактні дані 2. Предмет закупівлі за Договором 3. Номер та дата договору 4. Обсяг товару, сума договору 5. Рік виконання» 3.1. Учасником надано файл: «Довідка про аналогічні договори» 3.2. Разом з тим, наданий файл не містить контактні дані Замовників. 3.3. Для усунення невідповідностей просимо Учасника надати довідку із зазначенням контактних даних Замовників. 4. Вимога Замовника: Додаток 3до тендерної документації Проєкт договору подається в окремому файлі заповненим у форматі Word.doc. 4.1. Учасником надано: Файл Додаток 3 проект договору 4.2. Разом з тим, Файл Додаток 3 проект договору надано у форматі PDF, а не word.doc 4.3. Надати Файл Додаток 3 проект договору у форматі word.doc 5. Вимога Замовника: п.4. Додатку №1 «копію свідоцтва та витягу або виписки та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (останній повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій).» 5.1. Учасником надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань від01. 02.2024 року, тобто більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. 5.2. Учаснику необхідно надати: витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (останній повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій). 6. Вимога Замовника п.6 Додатку №1: Лист-погодження з умовами проекту договору про закупівлю та порядком зміни його умов - в довільній формі (з долученим заповненого проекту Договору згідно з Додатком № 3) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (за наявності) 6.1. Учасником не надано зазначений лист-погодження. 6.2. Надати Лист-погодження з умовами проекту договору про закупівлю та порядком зміни його умов - в довільній формі (з долученим заповненого проекту Договору згідно з Додатком № 3) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (за наявності) 7. Вимога Замовника: розділ 3 тендерної документації: «Тендерна пропозиція повинна містити виданий за 2024 рік відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій органом чи підрозділом Державної фіскальної служби України або Державної податкової служби України лист або довідку про перелік зареєстрованих рахунків учасника у банківських установах. 7.1. Учасником не надано виданий за 2024 рік відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій органом чи підрозділом Державної фіскальної служби України або Державної податкової служби України лист або довідку про перелік зареєстрованих рахунків учасника у банківських установах. 7.2. Надати: виданий за 2024 рік відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій органом чи підрозділом Державної фіскальної служби України або Державної податкової служби України лист або довідку про перелік зареєстрованих рахунків учасника у банківських установах.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.