1) Строк поставки товарів: протягом трьох календарних днів з дати подачі замовлення, у кількостях визначених Замовником . Поставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами.; 2) Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Постачальника. Документи, які засвідчують якість товару, встановленого законодавством зразка, відповідно до специфікації товару, повинні надаватися Постачальником на кожну партію товару. 3) Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 20 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 11 095,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням |
ЄДРПОУ: | 22219526 Досьє YouControl |
Сайт: | http://vlaspans.at.ua |
Контактна особа: | Алла Пасько |
Телефон: | +380523652749, +380523652749 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 27552, Україна, Кіровоградська область,місто Світловодськ, селище міського типу Власівка, вул. Східна, 1 |
0 |