Закупівля здійснюється на підставі п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 116 296,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 581,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3017 |
| ЄДРПОУ: | 39309315 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Альошина |
| Телефон: | +380634635412 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
1. Під час детального розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі, виявлено невідповідності в документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1.1. Відповідно п. 2 Додатку № 1 Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал Договору поставки хліба та хлібобулочної продукції від 10 травня 2023 № 1005 без Специфікації яка є невід’ємним додатком до вищевказаного договору та надано сканований оригінал Додаткової угоди до цього договору, щодо його пролонгації до 31 грудня 2024. 1.2. Відповідно п. 8 Додатку № 1 до Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Оригінал або завірена копія сертифікату на систему управління якістю ISO 14001:2015 або ДСТУ EN ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) виданий на ім'я Виробника, діючий до кінця строку виконання договору. У разі, якщо строк його (їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, надати сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал в кольоровому вигляді Гарантійного листа Виробника ПрАТ «Дніпропетровський хлібзавод № 9» без номеру від 08.05.2024, щодо отримання сертифікації системи екологічного управління за ДСТУ ISO 14001 протягом двох діб та наданий проект вищевказаного сертифікату. 1.3. Відповідно п. 8 Додатку № 1 до Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Оригінал (або належним чином засвідчена копія відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003) висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару та оригінал (або належним чином засвідчена копія, або копія, засвідчена виробником продукції відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003) якісного посвідчення на споживчу тару, або сертифікат якості». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал висновку санітарно – епідеміологічної експертизи від 15.12.2021 № 12.2-18-1/22390 на стрічки пакувальні та декоративні з полімерних матеріалів та скановану завірену копію висновку санітарно – епідеміологічної експертизи від 20.10.2022 № 12.2-18-3/6734 на плівку поліпропіленову. Вимога щодо надання якісного посвідчення на споживчу тару, або сертифікату якості невиконана. 1.4. Відповідно п. 12 Додатку № 1 до Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Оригінал або належним чином завірена копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсичними показниками), виданого акредитованою лабораторією не раніше 2024 року». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано скановану завірену копію протоколу випробування від 22.03.2024 № 0160 на визначення мікотоксинів на хліб, скановану завірену копію протоколу випробування зразків (проб) від 25.03.2024 № 24/1718 на визначення радіонуклідів та сканований оригінал протоколу випробування зразків (проб) від 29.08.2023 № 23/4442 на визначення ГМО – «Об’єднана проба. Вироби булочні. Батони». Вимога Замовника не виконана. 1.5. Відповідно п. 13 Додатку № 1 Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал довідки з переліком автомобілів з зазначенням марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу, сканований оригінал в кольоровому вигляді договору про надання транспортних послуг без зазначення номеру від 01.01.2024 року, в якому не простежується зазначений автомобіль вказаний у Довідці з переліком автомобілів. 1.6. Відповідно п. 14 Додатку № 1 Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Сканований оригінал договору (ів), дійсного на час виконання договору, на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, та сканкопії оригіналів актів виконаних робіт за останній повний місяць відносно кінцевої дати подання пропозиції». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано скановану завірену копію договору на виконання робіт з миття та санітарної обробки (дезінфекції) транспорту від 20.09.2023 № 6/23-Р в якому не простежується зазначений автомобіль вказаний у Довідці з переліком автомобілів, який буде здійснювати поставку товару. Відсутні сканкопії оригіналів актів виконаних робіт за останній повний місяць відносно кінцевої дати подання пропозиції. 1.7. Відповідно п. 15 Додатку № 1 Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Документальне підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забрудження середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії кишкової палички (сканований оригінал протоколу, що виданий акредитованою, в Україні, на дані дослідження, лабораторією). Змиви повинні бути взяті з поверхні, яка контактує з харчовими продуктами при перевезенні: кузов автотранспорту з середини. Документи повинні бути видані не раніше 2024 року». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал протоколу санітарно – мікробіологічних випробувань від 29.02.2024 № 0345-0354 в якому не простежується взяття проб з кузову автотранспорту з середини. 1.8. Відповідно п. 16 Додатку № 1 Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал завіреної копії рішення про державну реєстрацію потужності лише на ТОВ «СПАРТА ЛАЙН». 1.9. Відповідно п. 17 Додатку № 2 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників», Учасник повинен надати: «Заповнений зі сторони Учасника Проєкт договору з додаткам із зазначенням ціни договору, підписаного та скріпленого печаткою (за наявності) Учасника відповідно до Додатку 4». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано незаповнений зі сторони Учасника проєкт договору підписаний та скріплений печаткою. 1.10. Відповідно Додатку 2 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників», «Документи, виготовлені безпосередньо Учасником, що подаються у складі пропозиції, повинні бути відскановані з оригіналів документів, та містити такі реквізити: дата, вихідний номер, прізвище, ім’я та підпис уповноваженої особи Учасника», Учасник надав в складі своєї пропозиції, відповідно до п. 22 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників», складений у довільній формі лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», який не містить вихідного номеру та дати. З метою усунення визначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами й доповненнями), належні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.