Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 380 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"ОМР |
| ЄДРПОУ: | 02063341 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганєва Маріанна Іванівна |
| Телефон: | +380964973894 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65014, Україна, Одеська область,Одеса, провулок Обсерваторний, 8 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до Додатка №6 до тендерної документації учасником у файлі «Відомості про учасника.pdf» надана довідка про вартість чистих активів товаривства від 01.05.2024 р №102, в якої має місце посилання на фінансовий звіт малого підприємства (баланс) на 31 травня 2024 р., тоді коли прикріплена скан копія фінансової звітності малого підприємства “Баланс на 31 березня 2024 р.” 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп.3.2 п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (згідно з додатком №6 до ТД). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати довідку про вартість чистих активів товаривства із зазначенням дати відповідно до прикріпленої до тендерної пропозиції фінансової звітності малого підприємства та зазначити інформацію, що вимагається у п.1.1. даного повідомлення відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.