Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 239 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 35 000,00 UAH |
Замовник: | Опорний заклад Теплицької селищної ради "Теплицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2" |
ЄДРПОУ: | 26234853 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Божко Валентина Юріївна |
Телефон: | +380435321653 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 23800, Україна, Вінницька область,смт Теплик, вул. Агрономічна, 25 |
9 |
Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, проекту договору про закупівлю (згідно з Додатком 4 до тендерної документації) та листа-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі). У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.