Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 120 833,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 604,17 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
Контактна особа: | Димитрій ЯВТУШЕНКО |
Телефон: | +380567565629 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДУКТЛАЙН", яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Відповідно пункту 8 Додатку 6 до тендерної документації Учаснику необхідно надати - лист-згоду з умовами проекту договору (Додаток № 9 до тендерної документації). Учасником не надано зазначений лист. 2. Відповідно пункту 13 Додатку 6 до тендерної документації Учаснику необхідно надати лист-згоду у довільній формі про відстрочку в оплаті платежу за поставлений товар строком до 180 календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних. Учасником не надано зазначений лис-згоду. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Відповідно пункту 8 Додатку 6 до тендерної документації надати - лист-згоду з умовами проекту договору (Додаток № 9 до тендерної документації). 2. Відповідно пункту 13 Додатку 6 до тендерної документації надати лист-згоду у довільній формі про відстрочку в оплаті платежу за поставлений товар строком до 180 календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.