Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 506 100,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 530,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03188458 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пудрій Юлія Михайлівна |
Телефон: | 380977259444 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Чокой Василь Михайлович (код 1778904216) та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Вимога про усунення невідповідностей №1: Згідно додатку №1 до тендерної документації II. Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (Аналогічним вважається договір на закупівлю оселедця соленого, який виконаний в повному обсязі). 1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної форми про виконання за 2 останні роки аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору): - найменування замовника; - місцезнаходження замовника; - код ЄДРПОУ; - номер і дата укладання виконаного аналогічного договору; - термін його дії; - прізвище, ім’я та по-батькові керівника або відповідальної особи та діючий їх номер телефону. 2. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці - договір, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3. Аналогічний договір може надаватися без додатків, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – документи відповідно даного пункту вимоги. Вимога про усунення невідповідностей №2: Згідно додатку №1 до тендерної документації III. Підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для постачання товару: …. Також сканкопію (копії) медичної книжки (книжок) осіб, які задіяні в поставці товару (відповідні документи повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано сканкопію (копії) медичної книжки (книжок) осіб, які задіяні в поставці товару Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – документи відповідно даного пункту вимоги. Вимога про усунення невідповідностей №3: Згідно додатку №1 до тендерної документації VІ. Інші документи, які подаються Учасником у складі пропозиції: 2. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх сторінок), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи (подається лише фізичними особами або ФОП). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції подано копію довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та не всі сторінки копій паспорту. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – копія паспорту всі сторінки. Вимога про усунення невідповідностей №4: Згідно додатку №1 до тендерної документації VІ. Інші документи, які подаються Учасником у складі пропозиції: 7. Витяг з ЄДР (не більше двомісячної давнини на момент подання тендерної пропозиції). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – документи відповідно даного пункту вимоги. Вимога про усунення невідповідностей №5: Згідно додатку №1 до тендерної документації VІ. Інші документи, які подаються Учасником у складі пропозиції: 13. Документальне підтвердження того, що учасник має відповідні документи, які підтверджують те, що він є (являється) виробником товару або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором дійсного впродовж 2024 року: - Наявність документального підтвердження того, що Учасник є (являється) виробником товару (прописати в довільній формі або надати інший документ, підтверджуючий статус виробника товару). - Якщо учасник являється представником, дилером або дистриб'ютором – він повинен надати скан-копію укладеного договору та/або дилерського сертифікату, довіреність, дистриб'юторського листа від виробника або офіційного представника виробника товару на території України. - Якщо учасник не є представником, дилером або дистриб'ютором виробника товару – надати договір із виробником зі строком поставки товару та строком дії договору до 31.12.2024 р. включно, та гарантійний лист на ім’я Замовника щодо відвантаження продукції у терміни, кількості та з рівнем якості заявленої у тендерній документації Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано дилерський договір №15 від 01 березня 2024 року, але в ньому не вказано хто є та ПІБ «Постачальника». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – документи відповідно даного пункту вимоги. Вимога про усунення невідповідностей №6: Згідно додатку №1 до тендерної документації VІ. Інші документи, які подаються Учасником у складі пропозиції: 14. Надати оригінал або нотаріально завірену копію експлуатаційного дозволу (дозволів) видану на їм’я учасника або виробника продукції, якщо це передбачено вимогами ст. 23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та відомості про реєстрацію потужностей згідно вимог ст. 25 цього Закону. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – документи відповідно даного пункту вимоги. Вимога про усунення невідповідностей №7: Згідно додатку №1 до тендерної документації VІ. Інші документи, які подаються Учасником у складі пропозиції: 15. Для підтвердження права здійснення діяльності учасник у складі тендерної пропозиції надає копію документу компетентного органу про реєстрацію потужностей, виданий на ім’я учасника органами Держспоживслужби України, відповідно до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 – ВР від 23.12.1997 року. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – документи відповідно даного пункту вимоги. Вимога про усунення невідповідностей №8: Згідно додатку №2 до тендерної документації Вимоги до постачальників харчових продуктів: Учасник надає копію договору проведення санітарної обробки/дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний Учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та надати копії оригіналів актів про дезінфекцію та санітарну обробку за два повних місяці, який передує аукціону. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано акти про дезінфекцію, але не за повний місяць лютий. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – про дезінфекцію та санітарну обробку за два повних місяці, який передує аукціону. Вимога про усунення невідповідностей №9: Згідно додатку №2 до тендерної документації Вимоги до постачальників харчових продуктів: Зберігання предмету закупівлі повинно проводитися згідно з правилами зберігання вантажів, що швидко псуються (надати копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та копії оригіналів актів про дезінфекцію за поточний місяць). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано акти про дезінфекцію за поточний місяць, але не всі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – копії оригіналів актів про дезінфекцію за поточний місяць. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані Учасником ФОП Чокой Василь Михайлович (код 1778904216), просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом дозавантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.