Період оскарження умов закупівлі - по 24-04-2024, 00:00
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація (Сік)", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 112 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 128,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ САНАТОРІЙ "СОСНОВИЙ БІР" ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 03077865 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мисан Ольга |
Телефон: | +380678415220 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18009, Україна, Черкаська область,м. Черкаси, вул. Мечникова, буд. 25 |
1 |
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав наступні документи, що передбачені Додатком 1 до тендерної документації, а саме: "довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язкова наявність – 3-х транспортних засобів (малотонажний або вантажний), складське приміщення обладнане холодильною камерою (+2 +4), а так само така довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, їх технічний стан, та інформацію про підстави користування учасником об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази, що визначені таким учасником як фактично наявні станом на дату подання тендерної пропозиції згідно вказаної вище довідки у довільній формі; технічний паспорт на складське приміщення, що підтверджує наявність необхідного обладнання згідно абз.1 цього розділу (паспорт повинен відповідати технічним критеріям нормативних актів та законів України, в тому числі щодо належного оформлення виконавцем, що уповноважений здійснювати технічну інвентаризацію); правовстановлюючі документи, що підтверджують набуття права власності учасника, або право користування, або отримання учасником відповідних послуг з використанням транспортних засобів, складських приміщень, визначених згідно абз. 1 п. 5.1.1. цього розділу, та вказаних учасником згідно відповідної довідки у довільній формі, а саме: - для власних транспортних засобів - копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; - для орендованих транспортних засобів - копії договорів оренди на транспортні засоби чинних до кінця 2024 р., разом з копіями документів, що підтверджують приймання-передачу транспортних засобів наймачем (орендарем) – учасником, та додатково копії свідоцтва про реєстрацію таких засобів та гарантійний лист від власника транспортних засобів, що такі транспортні засоби не перебувають на тимчасово окупованій території чи закордоном України; - для надання послуг - договори про надання відповідних послуг учаснику з використанням відповідних транспортних засобів чинних до кінця 2024 р., разом з копіями свідоцтва про реєстрацію таких транспортних засобів та гарантійний лист від власника транспортних засобів, що такі транспортні засоби не перебувають на тимчасово окупованій території чи закордоном України; - для власних складських приміщень - витяг (відомості) з Державного реєстру речових прав (сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі на ім’я Учасника), що засвідчує право власності та відсутність обтяження у виді обмеження права користуватись даним складським приміщенням; - для орендованого складського приміщення (або лізингу) – договір оренди (лізингу) даного складського приміщення чинний до кінця 2024 р. разом з копіями документів, що підтверджують приймання-передачу складського приміщення (якщо договір оренди/суборенди укладено не з власником майна, надати документи що підтверджують право орендодавця передавати дане майно у оренду (лізинг), а саме документи договірного характеру відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України саме між власником майна та орендодавцем разом з копіями документів, що підтверджують приймання-передачу такого майна) та додатково надати витяг (відомості) з Державного реєстру речових прав (сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі на ім’я Учасника), що засвідчує право власності та відсутність обтяження у виді обмеження права користуватись даним складським приміщенням та розпоряджатись даним складським приміщенням; - для складського приміщення, що використовується на підставі договорів про отримання послуг (договір складського зберігання, договір про здійснення спільної діяльності**, тощо) – договір що підтверджує отримання відповідних послуг разом з витягом (відомостями) з Державного реєстру речових прав (сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі на ім’я Учасника), що засвідчує право власності та відсутність обтяження у виді обмеження права користуватись даним складським приміщенням та розпоряджатись даним складським приміщенням якщо даний договір укладено з власником складського приміщення. Якщо договір про отримання послуг укладено не з власником даного складського приміщення надати документи що підтверджують право надавача відповідних послуг користуватись та розпоряджатись даним майном, а саме документи договірного характеру відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України саме між власником майна та надавачем послуг разом з копіями документів, що підтверджують приймання-передачу такого майна) та додатково надати витяг (відомості) з Державного реєстру речових прав (сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі на ім’я Учасника), що засвідчує право власності та відсутність обтяження у виді обмеження права користуватись даним складським приміщенням та розпоряджатись даним складським приміщенням. * якщо складське приміщення перебуває у державній та/або комунальній власності, на виконання вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна», надати посилання на опублікований в електронній торговій системі (ЕТС) договір оренди такого майна. ** додатково надати довідку про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань за формою № 34-ОПП (п. 3.11 розд. III Порядку № 1588) на підтвердження взяття на облік договору про спільну діяльність у контролюючому органі за основним місцем обліку видану відповідною ДПС України. на складському приміщенні повинні бути застосовані вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO9001:2018 (ENISO 9001:2015. IDT, ISO 9001:2015, IDT) та вимоги ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT))). На підтвердження даних вимог, надати в складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує застосування власником складу або учасником вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO9001:2018 (ENISO 9001:2015. IDT, ISO 9001:2015, IDT) та вимоги ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT))) Системи управління якістю виданих на ім’я власника складського приміщення або учасника та за адресою складського приміщення. Документ, має бути виданий акредитованим органом з сертифікації, акредитованого НААУ у сфері передбаченого відповідного ДСТУ ISО та завірений власником такого документу (додатково в складі пропозиції надається атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат); Крім того, у зв’язку з ускладненою логістикою, ймовірністю виходу зі строю автомобільного транспорту на якому планується постачання товару, що є предметом закупівлі, учасник повинен підтвердити наявність мінімум 3-ох спеціалізованих транспортних засобів, які обладнані ізотермічним кузовом, холодильною установкою або рефрижератором (учасник підтверджує відповідність транспортних засобів документами, які видані відповідними підприємствами, установами, організаціями). З метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора даних транспортних заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора, проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи. Також, учасник в складі тендерної пропозиції має надати акт (-и), складений (-і) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти без виявлених порушень, виданий (-і) територіальним підрозділом Держпродспоживслужби на холодильні установки заявлених транспортних засобів, отриманий (-і) не раніше 2023-2024 року та акт (-и), складений (-і) за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP без виявлених порушень, виданий (-і) територіальним підрозділом Держпродспоживслужби на холодильні установки заявлених транспортних засобів, отриманий (-і) не раніше 2023-2024 року; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) системи екологічного управління. Виданий органом з сертифікації акредитованого НААУ у сфері передбаченого відповідного ДСТУ ISО та завірений власником такого документу на ім’я учасника або виробника або власника залученого автотранспорту або власника складського приміщення (додатково в складі пропозиції надається атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат). - сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції виданий органом з сертифікації на ім’я учасника або виробника або власника залученого автотранспорту або власника складського приміщення. Виданий органом з сертифікації акредитованого НААУ у сфері передбаченого відповідного ДСТУ ISО та завірений власником такого документу на ім’я учасника або виробника або власника залученого автотранспорту або власника складського приміщення (додатково в складі пропозиції надається атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат). - сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Виданий органом з сертифікації акредитованого НААУ у сфері передбаченого відповідного ДСТУ ISО та завірений власником такого документу на ім’я учасника або виробника або власника залученого автотранспорту або власника складського приміщення (додатково в складі пропозиції надається атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат). - посвідчення/сертифікат про проходження курсу по вимогам чинного законодавства України у сфері безпечності харчових продуктів, аспекти розроблення та впровадження системи безпечності харчових продуктів (системи НАССР) мінімум двох працівників, які будуть задіяні до виконання договору про закупівлю. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл на холодильний склад завірений власником, який вказаний ним у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, який надає право провадити діяльність зі зберігання харчових продуктів тваринного походження. У складі тендерної пропозиції надається договір про проведення робіт з дератизації, дезінсекції складського приміщення. Строк дії такого договору повинен відповідати строку надання послуг, встановленому цією тендерною документацією Автотранспортні засоби, які використовуються учасником для постачання товару, що є предметом цієї закупівлі, повинні: бути технічно справними, що підтверджується документально - у складі тендерної пропозиції надаються протоколи перевірки їх технічного стану та застрахованими – надаються поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що діє на території України; піддаватися регулярній санітарній (дезінфекційній) обробці з періодичністю не рідше одного разу на місяць, що підтверджується документально – у складі тендерної пропозиції надаються договір про санітарну обробку автомобілів з установою, що здійснює санітарну обробку автомобілів (строк дії такого договору повинен відповідати строку поставки товарів згідно із цією закупівлею). Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти без виявлених порушень, виданий територіальним підрозділом Держпродспоживслужби на дані складські приміщення, отриманий не раніше 2023-2024 року. Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP без виявлених порушень, виданий територіальним підрозділом Держпродспоживслужби на дані складські приміщення, отриманий не раніше 2023-2024 року." тому учасник повинен виправити дані невідповідності шляхом завантаження вищевказаних файлів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.