За кодом CPV за ДК 021:2015: 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені ДСТУ 4378:2005, ДСТУ 4868:2007 Риба свіжоморожена (хек). Зовнішній вигляд – очищена, без голови.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 930 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 650,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0940 |
| ЄДРПОУ: | 26632246 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олексій Довгай |
| Телефон: | +380953839070 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Добрий день! Згідно Додатку 1 до Оголошення одним із вимог Замовника є надання Учасником документів, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати - довідку у довільній формі та додатком до цієї довідки - аналогічні договори (не меньше 1 (одного)), з усіма додатками, додатковими угодами та/або іншими доповненнями до таких договорів, що є його невід’ємною частиною; - документи, що засвідчують виконання у повному обсязі аналогічних договорів (не меньше 1 (одного)); - оригінал листа-відгука про співпрацю за аналогічними договорами (не менше 1 (одного)) від замовників. Лист повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі такого документу), мати посилання на договір (із зазначенням його назви, дати та номеру), щодо якого наданий відгук, а також містити інформацію про предмет договору, стан його виконання, наявність (відсутність) претензій з боку замовника. Розглядаючи документацію, було виявлено невідповідність у поданих документах а саме: У довідці що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначено № договору 100 від 01.09.2023 року, ціна договору 46440,00 грн., але надан договір №66 від 01.09.2023 року, на аналогічну суму. На підтвердження виконання договору завантажені видаткові накладні без посилання на номер договору та печаток на підписі отримувача. У наданих видаткових накладних є найменування товару яке не відноситься до договору №66 від 01.09.2023 року. Якщо просумувати всі накладні то не збігається сума та кількість за договором. За видатковими накладними більше ніж у договорі, наданий лист відгук саме на договір № 66 від 01.09.2023 року., та на суму зазначеному у договорі. Просимо протягом 24 годин усунути вказані невідповідності.
Добрий день! Згідно Додатку 1 до Оголошення одним із вимог Замовника є надання Учасником документів, які свідчать про якість запропонованого товару (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), або посвідчення/паспорт якості, або експертний висновок, або декларація виробника, або інший документ, що підтверджує якість товару).Серед розглянутих документів є декларація виробника,але немає зазначення відповідності ДСТУ. Просимо протягом 24 годин усунути вказані невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.