Закупівлю оголошено - 11-04-2024, 18:41. Дата останніх змін - 03-05-2024, 00:04

Цукор

Закупівля: UA-2024-04-11-012475-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-04-2024, 18:41
по 17-04-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-04-2024, 12:00
по 23-04-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:1 668 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:16 680,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:50 040,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Коваленко Тетяна Анатоліївна
Телефон:0444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Лот 1. Цукор
1 668 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Цукор

20000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 20-06-2024
15830000-5
Цукор і супутня продукція


Цукор

20000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 18-07-2024
15830000-5
Цукор і супутня продукція


Цукор

20000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 15-08-2024
15830000-5
Цукор і супутня продукція


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФУД ВАЙБ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, село Косівщина, вул. Центральна, буд. 24, 42342, Оломпієва Яна Миколаївна
Остаточна пропозиція:
1 535 400,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-04-24, 19:09:06
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі пропозиції надав завірену Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість без підпису та печатки уповноваженої особи Державної податкової служби України за місцем обліку платника ПДВ. 2. Учасник в складі пропозиції надав довідку в довільній формі про складські приміщення та інші приміщення, але не надав на обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. 3. Учасник в складі пропозиції не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді документа(ів) на обладнання на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документів(ів), що підтверджують право на використання обладнання зі всіма додатками дійсних на дату розкриття пропозиції. 4. Учасник в складі пропозиції надав довідку з переліком автомобілів, але не зазначив інформацію щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 5 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 15 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 16 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 7 Додаток №2 до Оголошення; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (оригінал в кольоровому вигляді або належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) та/або оригінал в кольоровому вигляді або належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 Свідоцтва про сплату єдиного податку (копія Витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). 2. Надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. 3. Надати сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). 4. Надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів ізотермічних у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику. Зазначений Договір має бути чинним не менш ніж до 31.12.2024 року.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-04-24, 19:09:06

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ФУД ВАЙБ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 535 400,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Гарантія _ 2496-24.7z, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:11-04-2024, 18:41:06
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:11-04-2024, 18:41:13
Електронні тендерні вимоги
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Лот 1. Цукор
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 11-04-2024, 18:41:06
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Лот 1. Цукор
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 11-04-2024, 18:41:06
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ