Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 110 900,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 554,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНАСТИРИЩЕНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" МОНАСТИРИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 02005390 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Леонідівна Захваєва |
Телефон: | +380678444361 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 19101, Україна, Черкаська область,Уманський район, місто Монастирище, вул.Соборна, будинок 1 |
3 |
1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості): У складі тендерної пропозиції Учасника: - не надано лист-згоду з умовою, що Замовник отримує товар згідно своїх Заявок, Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 календарні дні до терміну поставки - письмово або шляхом надсилання на електронну адресу Постачальника, із зазначенням актуальної електронної адреси Учасника (Постачальника), яка буде зазначена у Договорі про закупівлю з цією для цієї мети). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно ч.4 Розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації Замовник отримує товар згідно своїх Заявок, Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 календарні дні до терміну поставки - письмово або шляхом надсилання на електронну адресу Постачальника (надати згоду з такою умовою, із зазначенням актуальної електронної адреси Учасника (Постачальника), яка буде зазначена у Договорі про закупівлю з цією для цієї мети). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - листа-згоди з умовою, що Замовник отримує товар згідно своїх Заявок, Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 календарні дні до терміну поставки - письмово або шляхом надсилання на електронну адресу Постачальника, із зазначенням актуальної електронної адреси Учасника (Постачальника), яка буде зазначена у Договорі про закупівлю з цією для цієї мети).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.