За кодом ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості ДСТУ 4965:2008, ДСТУ 7697:2015, ДСТУ 2629-94, ДСТУ 7700:2015, ДСТУ 7699:2015, ДСТУ 7700:2015, ДСТУ 1055:2006, ДСТУ 4523:2006.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 379 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 896,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0940 |
| ЄДРПОУ: | 26632246 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олексій Довгай |
| Телефон: | +380953839070 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
8 |
Добрий день! При подачі комерційної пропозиції Вами надано Зобов'язання учасника (Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), в якому ви зазначаєте, що готові дотримуватись наданої Вами пропозиції протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Оскільки зазначений термін вже минув, просимо оновити документи, які гарантують можливість Вами поставляти товар в необхідній кількості, якості та в строк передбачений тендерною доументацією. Окрім того, в складі тендерної пропозиції Вами надано Експертний висновок №001858 п/24 від 25.03.2024р., замовником якого є ФОП Дерезуцький В.О., при цьому згідно наданої Вами пропозиції субпостачальником товару є інша юридична особа - ТОВ "Надія". Враховуючи вищезазначене прошу протягом 24-годин усунути невідповідність в інформації та документах.
Добрий день! Згідно Додатку 1 Оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» на підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель наступні скановані документи: 1. Документи, які свідчать про якість запропонованого товару (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), або посвідчення/паспорт якості, або експертний висновок, або декларація виробника, або інший документ, що підтверджує якість товару); 2. Інформаційну довідку (найменування виробника(ів) товару; країна походження товару); 3. Гарантійний лист, що Учасник: - має можливість постачати товар в необхідній кількості, якості, в строк передбачений умовами цього Оголошення на закупівлю та на умовах укладеного договору, датований(-і) не раніше дати публікації оголошення про проведення відбору на закупівлю; 4. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати: - довідку у довільній формі та додатком до цієї довідки - аналогічні договори (не меньше 1 (одного)), з усіма додатками, додатковими угодами та/або іншими доповненнями до таких договорів, що є його невід’ємною частиною; - документи, що засвідчують виконання у повному обсязі аналогічних договорів (не меньше 1 (одного)); - оригінал листа-відгука про співпрацю за аналогічними договорами (не менше 1 (одного)) від замовників. Лист повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі такого документу), мати посилання на договір (із зазначенням його назви, дати та номеру), щодо якого наданий відгук, а також містити інформацію про предмет договору, стан його виконання, наявність (відсутність) претензій з боку замовника. Аналогічним договором є повністю виконаний договір, подібний за змістом, своєю правовою природою щодо поставки товару, подібний за змістом та своєю правовою природою, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю або частково) або за кодом ДК 021:2015: 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості. Розглядаючи вашу пропозицію було виявлено, що пропозиція містить: - довідку разом з додатком до цієї довідки – аналогічний договір; - документи, що засвідчують виконання у повному обсязі аналогічного договору. Разом з тим, пропозиція не містить оригінал листа-відгука про співпрацю за аналогічними договорами (не менше 1 (одного)) від замовників. Лист повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі такого документу), мати посилання на договір (із зазначенням його назви, дати та номеру), щодо якого наданий відгук, а також містити інформацію про предмет договору, стан його виконання, наявність (відсутність) претензій з боку замовника. Враховуючи вищезазначене прошу протягом 24-годин усунути невідповідність в інформації та документах.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.