Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 688 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 442,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Первомайської міської ради в Миколаївській області |
ЄДРПОУ: | 02144996 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Перепелиця Світлана Георгіївна |
Телефон: | +380516175489 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 55200, Україна, Миколаївська область,Первомайськ, Грушевського, 1 |
1 |
Прошу надати в доповнення до наданих вами документів наступні документи: 1. Якщо склад орендується, у складі тендерної пропозиції учасник торгів повинен надати завірену копію договору оренди складського приміщення. Якщо договір оренди складського приміщення підписаний не власником складського приміщення, треба надати копію/оригінал документу, що підтверджують повноваження особи, що підписала вказані документи зі сторони (від імені) власника складського приміщення. Строк оренди складського приміщення повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2024 року. 2. Додати довідку перевірки міжрайонними, районними, міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС в області складського приміщення, в якому зберігається (буде зберігатись) товар, що є предметом закупівлі, та автотранспортних засобів, які планується залучати для перевезення предмету закупівлі, щодо його відповідності санітарно-гігієнічним вимогам для постачання продуктів харчування у дитячі навчальні заклади, датою видачі не раніше другого півріччя 2023 року. 3. Додати акт перевірки міжрайонними, районними, міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС в області стосовно дотримання вимог законодавства про харчові продукти операторами ринку (учасниками торгів), які здійснюють постачання сировини та харчових продуктів (наказ Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22), датою видачі не раніше другого півріччя 2023 року. 4. Додати інформацію з Державного реєстру операторів ринку харчових продуктів - копію рішення про державну реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів (інформація про те, що склад, що використовує ваше підприємство, може буди використаний під зберегання продуктів харчування). 5. Додати довідку у довільній формі про наявність у експлуатації вагів для забезпечення можливості зважування предмету закупівлі. Також додати документ (завірена належним чином копія акту повірки вагів або іншого документу), який підтверджує, що ваги своєчасно повірені. 6. З метою підтвердження спроможності підприємства надавати послуги у відповідності до законодавчих вимог, впровадження та застосування на підприємстві процедур сертифікованої системи управління якістю та підтвердження мінімізації шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля, учасник має надати скановану копію сертифікатів на відповідність вимогам національного стандартів ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), дійсних на дату розкриття тендерних пропозицій. Додати скановану копію сертифікат, який підтверджує, що учасник забезпечив належну підготовку особи з питань безпечності харчових продуктів, згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 22000:2018, ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT) 7. Додати інформація щодо проходження обов`язкового медичного огляду персоналу, який планується залучати до перевезення предмету закупівлі та гарантійний лист (довільної форми) про те, що у разі перемоги у даних торгах Учасник гарантує, при виконанні поставки предмету закупівлі за договором, залучати до перевезення персонал тільки за умови проходження обов`язкового медичного огляду. 8. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору), копію цього Договору та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента, з яким було укладено договір. 9. Додати Проєкт Договору. Прошу внести наступні зміни до тендерної пропозиції: 1. В тендерній пропозиції (пункт 10), строки постачання товару в розмірі 7 днів, змінити на 2 дні згідно з Проєктом Договору, пункт 5.3. 2. В тендерній пропозиції (пункт 11), умови оплати – попередня, змінити на «факту поставки товару» згідно з Проєктом Договору , пункт 4.1. Управління освіти є бюджетною установою, яка працює тільки за формою оплати товару «Післяплата, в розмірі 100%» Термін надання додаткових документів становить 24 години.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.