Період оскарження умов закупівлі - по 03-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 778 900,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 789,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3" |
ЄДРПОУ: | 02003675 Досьє YouControl |
Сайт: | http://khrcph.com.ua/ |
Контактна особа: | Олександр Тижненко |
Телефон: | +380577381062 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61068, Україна, Харківська область,місто Харків, Московський район ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ПАВЛОВА буд. 46 |
7 |
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 40 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника - ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ", код ЄДРПОУ 42786748 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" у складі тендерної пропозиції надано трудову книжку Шатуровського Петра Павловича (водій автотранспортних засобів) 1, 14-15 сторінки, що не підтверджує загальний досвід (стаж) роботи та не відповідає вимогам Тендерної документації. 2. ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" у складі тендерної пропозиції надано трудову книжку Худокормова Романа Володимировича (водій автотранспортних засобів) 1, 16-17 сторінки, що не підтверджує трудових відносин із ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ", що не відповідає вимогам Тендерної документації. 3. ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" у складі тендерної пропозиції надано трудову книжку Татарінової Тетяни Анатоліївни (експедитор транспортний) 1, 8-9 сторінки, що не підтверджує загальний досвід (стаж) роботи та не відповідає вимогам Тендерної документації. 4. ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" у складі тендерної пропозиції надано трудову книжку Четверикової Ірини Василівни (експедитор транспортний) 1, 36-37 сторінки, що не підтверджує загальний досвід (стаж) роботи та не відповідає вимогам Тендерної документації. 5. ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" у складі тендерної пропозиції надано трудову книжку Хомутової Світлани Григорівни (вантажник) 1, 14-15 сторінки, що не підтверджує загальний досвід (стаж) роботи та не відповідає вимогам Тендерної документації. 6. ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" у складі тендерної пропозиції надано трудову книжку Пушкової Юлії Юріївни (вантажник) 1, 20-21 сторінки, що не підтверджує загальний досвід (стаж) роботи та не відповідає вимогам Тендерної документації. 7. ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" у складі тендерної пропозиції надано трудову книжку Шаповалової Лариси Миколаївни (комірник) 1, 52-53 сторінки, що не підтверджує загальний досвід (стаж) роботи та не відповідає вимогам Тендерної документації. 8. ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" у складі тендерної пропозиції надано договір надання послуг/виконання робіт №6000 від 04.01.2024 року (роботи з дезінсекції, дератизації), в якому відсутня інформація стосовно місця надання таких послуг, тобто, не визначено адресу потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності. Так само дана інформація відсутня у додатках до договору та актах виконаних робіт. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Пункт 2.5. Додатку №1 Тендерної документації передбачає, надання документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа. 2. Пункт 2.5. Додатку №1 Тендерної документації передбачає, надання документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа. 4. Пункт 1.8. Тендерної документації передбачає, що на підтвердження відповідності потужності, яка задіється Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі потужності, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» учасник надає документи відповідно до нижчезазначеного переліку, при цьому, усі документи, що вимагаються п. 1.8. ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації повинні бути укладені між Учасником та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) відповідні послуги (у разі використання учасником власних або орендованих (суборендованих) потужностей) або між суб’єктом господарювання, з яким учасник уклав договір зберігання, та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) послуги з дезінфекції, дезінсекції, дератизації тощо): 1.8.1. З метою підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: • Договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності. • Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Трудову книжку Шатуровського Петра Павловича (водій автотранспортних засобів) сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа (Відомості у формі електронного документа повинні бути підписана КЕП/УЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого їх надавати). 2. Трудову книжку Худокормова Романа Володимировича (водій автотранспортних засобів) сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа (Відомості у формі електронного документа повинні бути підписана КЕП/УЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого їх надавати). 3. Трудову книжку Татарінової Тетяни Анатоліївни (експедитор транспортний) сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа (Відомості у формі електронного документа повинні бути підписана КЕП/УЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого їх надавати). 4. Трудову книжку Четверикової Ірини Василівни (експедитор транспортний) сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа (Відомості у формі електронного документа повинні бути підписана КЕП/УЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого їх надавати). 5. Трудову книжку Хомутової Світлани Григорівни (вантажник) сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа (Відомості у формі електронного документа повинні бути підписана КЕП/УЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого їх надавати). 6. Трудову книжку Пушкової Юлії Юріївни (вантажник) сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа (Відомості у формі електронного документа повинні бути підписана КЕП/УЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого їх надавати). 7. Трудову книжку Шаповалової Лариси Миколаївни (комірник) сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа (Відомості у формі електронного документа повинні бути підписана КЕП/УЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого їх надавати). 8. Договір (договори) про надання послуг з дезінфекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності та акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.