Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 645 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 225,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3113 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 44862706 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Артур Станіславський |
Телефон: | +380504900015 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Пунктом 8 додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної за-купівлі, встановлено вимогу для Учасника закупівлі: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: ● довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору (із зазначенням дати, номеру, предмета договору, контрагента з ким укладено договір, контактні дані (прізвище телефон) контрагента для перевірки інформації вказаній у довідці); Також учасник надає копію догово-ру, зазначеного в довідці в повному обсязі та копії/ю документів/а на підтве-рдження виконання договору». Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогіч-них договорів №13 від 07.04.2024, де вказано про виконання одного дого-вору № 35030813 від 08.03.2024 року, укладеного між КП «Харків-ські міські мережі» та ФОП Пойда А.Я. Сума договору 334 373,00 грн. На підтвердження виконання вказаного договору, Учасником надано видаткові накладні № 1 від 18.03.2024, № 2 від 27.03.2024, № 3 від 02.04.2024, № 4 від 02.04.2024 на загальну суму 15 116,42 грн. Тобто, Учасником не підтверджено, що до договір № 35030813 від 08.03.2024 року виконано. Крім того, Учасником надано видаткові накладні №1 25.03.2024, №1/1, №2 , №3, №4 (без дат укладання), складенні на виконання до-говору №115/ПС від 22.03.2024 укладеного з Національною академією НГУ, а також надано видаткову накладну №05 від 28.08.2023 складену на вико-нання договору №29/08 від 28.08.2023 укладеного з КЗ «Харківський обла-сний палац дитячої та національної творчості». Договір № 115/ПС від 22.03.2024 та договір №29/08 від 28.08.2023 не вказані у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №13 від 07.04.2024. Таким чином, Учасником не виконано вимоги Оголошення про прове-дення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, просимо усунути невідповідності в інформації та документах, що подані учасником спрощеної закупівлі та подання яких передбачалося вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
1. Абз. 14 з позначкою «*», додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Форма «ПРОПОЗИЦІЯ», встановлено, що для підтвердження інформації щодо країни походження Товару учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію(-ї) сертифікату про походження Товару та/або декларацію про походження Товару та/або сертифікатом про регіональне походження Товару, та/або інших передбачених чинним законодавством документів, що підтверджують інформацію про походження товару». Учасником ТОВ «СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР» не подано у складі пропозиції документ, що підтверджує країну походження товару: Апельсин, Банан, Лимон. 2. У складі тендерної пропозиції Учасником надано гарантійний лист №Б\Н від 22.03.2024, де вказно: «гарантуємо постачання товару згідно наданих заявок замовником, а також можливість поставки дрібними партіями транспортом учасника переможця в певний час, необхідній кількості, безпосередньо до вимог замовника згідно з попередньо наданими заявками замовника (в строк три робочі дні після отримання заявки замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого цією тендерною документацією». Проте, п. 2.2. п.2 проекту договору, Додаток №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, встановлено, що заявка на поставку партії товару передається Покупцем Постачальнику завчасно (не пізніше 20:00 дня, що передує даті поставки) за допомогою телефонного або електронного зв’язку. Тобто, вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено крайні строки подання заявки на постачання Продавцем Покупцю товару, не пізніше ніж за добу до дати постачання, а Учасником у гарантійному листі встановлено строки постачання товару три робочі дні після отримання заявки, що не відповідає вимогам Замовника. Також, Учасником надано гарантійний лист №Б/Н від 30.03.2024, де ТОВ «СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР», погоджується з умовами проекту Договору та його істотними умовами, визначеними у Додатку до закупівлі. Отже, зміст гарантійного листа №Б\Н від 22.03.2024 суперечить змісту листа №Б/Н від 30.03.2024 та вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (,п. 2.2. п.2 проекту договору Додатку №3). 3. У листі роз’яснення №Б/Н від 22.03.2024 щодо потужностей виробництва ТОВ «СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР» зазначає: «ми надаємо копію витягу з Державного реєстру потужностей операторів ринку на зберігання, реалізацію та роздрібну торгівлю харчовими продуктами, реєстраційний номер r-UA-10-26-2378 від 24.12.2021р». Однак, до у складі пропозиції Учасником не подано витягу з Державного реєстру потужностей операторів ринку на зберігання, реалізацію та роздрібну торгівлю харчовими продуктами, реєстраційний номер r-UA-10-26-2378. Враховуючи викладене, просимо усунути невідповідності в інформації та документах, що подані учасником спрощеної закупівлі та подання яких передбачалося вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.