Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 274 190,20 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 370,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "АНАНЬЇВСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЛІЦЕЙ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 20994698 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Петрівна Стасюк |
| Телефон: | +380486322881, +380978678452 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 66400, Україна, Одеська область,Ананьївський район місто Ананьїв, ВУЛИЦЯ АНОСОВА будинок 44 |
2 |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «АНАНЬЇВСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЛІЦЕЙ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» Код ЄДРПОУ 20994698 ПРОТОКОЛ 10.04.2024 м. Ананьїв Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 27 березня 2024 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі за ДК 021:2015: 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-27-007903-а (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ТОВ «КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ»; 2) ФОП НАЙФЛЕЙШ ЛЮБОВ ШМУЛІВНА. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Документ, що підтверджує впровадження системи НАССР на потужності оператора ринку, а саме сканована копія діючого оригіналу сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), чинний на дату розкриття тендерних пропозицій виданий не на учасника ТОВ «КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ», а на ПрАТ «ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА» Вимога згідно Додатку 1 до тендерної документації Розділ ІІ. Інші документи, які необхідно подати Учаснику: Пункт 3. Документ, що підтверджує впровадження системи НАССР на потужності оператора ринку, а саме сканована копія діючого оригіналу сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), чинний на дату розкриття тендерних пропозицій, виданий на учасника відкритих торгів ТОВ «КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ» 2 Сканована копія Сертифікату на систему управління якістю Учасника або його контрагента. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданого відповідним органом, якиймаєтакіповноваження, чинний на дату розкриттятендернихпропозицій (відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР) виданий не на учасника ТОВ «КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ», а на ПрАТ «ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА» Вимога згідно Додатку 1 до тендерної документації Розділ ІІ. Інші документи, які необхідно подати Учаснику: Пункт 4. Сканована копія Сертифікату на систему управління якістю Учасника або його контрагента. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданого відповідним органом, якиймаєтакіповноваження, чинний на дату розкриттятендернихпропозицій (відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР) виданий на учасника відкритих торгів ТОВ «КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ» 3 Учасником у складі тендерної пропозиції на надано скановану копію оригіналу акту перевірки Держпродспоживслужби учасника, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання оператором ринку вимог законодавства. Вимога згідно Додатку 1 до тендерної документації Розділ ІІ. Інші документи, які необхідно подати Учаснику: Пункт 5. Надати скановану копію оригіналу акту перевірки Держпродспоживслужби учасника, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання оператором ринку вимог законодавства. 4 Учасником у складі тендерної пропозиції надано сканована копія/копіїї орігіналу/ів договору/ів на проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту та (дезінфекції та дератизації) приміщень та сканована копія/копіїї орігіналу/ів актів санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту та (дезінфекції та дератизації) приміщень, які пристосовані для виробництва/зберігання продуктів харчування та відповідають вимогам санітарного законодавства, діючий до 31.12.2023 року. Вимога згідно Додатку 1 до тендерної документації Розділ ІІ. Інші документи, які необхідно подати Учаснику: Пункт 7. Надати сканована копія/копіїї орігіналу/ів договору/ів на проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту та (дезінфекції та дератизації) приміщень та сканована копія/копіїї орігіналу/ів актів санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту та (дезінфекції та дератизації) приміщень, які пристосовані для виробництва/зберігання продуктів харчування та відповідають вимогам санітарного законодавства на 2024 р.. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12 квітня 2024 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 10 квітня 2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВ «КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ» з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі «КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ» Уповноважена особа Людмила СТАСЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.