Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 082 958,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 40 414,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
| ЄДРПОУ: | 16502790 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Котова |
| Телефон: | +380442050506 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04075, Україна, м. Київ,м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
5 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» (код ЄДРПОУ – 34200887) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, копією ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (у разі, якщо господарська діяльність не передбачає отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, учасник надає лист – пояснення в довільній формі з посиланням на нормативно – правові акти). Товариством з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» (код ЄДРПОУ – 34200887) у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі щодо ліцензування (файл «Довідка дозволи та ліцензії»), яка не містить посилання на нормативно – правові акти. 2) Згідно Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договір, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером, постачальником, тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода/дистриб’юторский договір/ договір поставки, тощо) дійсний впродовж 2024 року. Товариством з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» (код ЄДРПОУ – 34200887) у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, договір поставки № КР-271 від 01 січня 2024 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» та Товариством з обмеженою відповідальністю «КРОКУС ПРОДУКТ», який викладено не в повному обсязі: відсутні сторінки 2 та 4. Товариству з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» (код ЄДРПОУ – 34200887) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (у разі, якщо господарська діяльність не передбачає отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, учасник надає лист – пояснення в довільній формі з посиланням на нормативно – правові акти); - надати викладений у повному обсязі договір поставки № КР-271 від 01 січня 2024 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» та Товариством з обмеженою відповідальністю «КРОКУС ПРОДУКТ».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.