Закупівлю оголошено - 26-03-2024, 12:40. Дата останніх змін - 23-04-2024, 08:56

Печінка яловича заморожена

Закупівля: UA-2024-03-26-005990-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-03-2024, 12:40
по 30-03-2024, 14:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-03-2024, 14:00
по 04-04-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:8 286 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:82 860,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:82 860,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Довбик Наталія Миколаївна
Телефон:380445276642
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Печінка яловича заморожена

138100
кілограм
Україна , Відповідно до документації ,
по 31-07-2024
15110000-2
М’ясо


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-03-2024, 12:41:08
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-03-2024, 12:41:00
Експортовано:26-03-2024, 12:41:00
Експортовано:26-03-2024, 12:41:00
Експортовано:26-03-2024, 12:41:00
Експортовано:26-03-2024, 12:41:00
Експортовано:26-03-2024, 12:41:00
Експортовано:26-03-2024, 12:41:00
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
82 860,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Небесної Сотні, будинок 9/17, 36020, Хубова Наталія
Остаточна пропозиція:
7 507 116,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-04-2024, 11:07

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-04-24, 16:12:34
24

04.04.2024 року ТОВ «ФУДГРАНД» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД», Код ДК 021:2015: 15110000-2 «М’ясо» (Печінка яловича заморожена), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-26-005990-a. 04 квітня 2024 року під час розгляду пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» виявлено невідповідності в інформації та документах у складі пропозиції учасника, а саме: пунктом 1.12 Додатку 5 до Оголошення визначено надання «Копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. Якщо Учасник не зареєстрований платником податку на додану вартість, він має надати копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку»; пунктом 7.1. Оголошення визначено «У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.». У складі пропозиції учасника відсутній документ, а саме: копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. Якщо Учасник не зареєстрований платником податку на додану вартість, він має надати копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. Якщо Учасник не зареєстрований платником податку на додану вартість, він має надати копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку Уповноважена особа Наталія Довбик

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-04-24, 16:12:34
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-03-26-005990-a-b1
Номер договору:
86-24
Дата підписання договору:
22-04-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 22-04-2024 по 31-12-2024
7 507 116,00 UAH
Ціна договору
6 255 930,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 507 116,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
Статус: Активна
Дата створення: 26-03-2024, 12:41:00
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ