| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 24 365,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 121,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Національний університет оборони України |
| ЄДРПОУ: | 07834530 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ванденко Наталія Степанівна |
| Телефон: | 380442710753 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
У копії документа, що підтверджує проведення дезінфекції/чистки транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка недійсний протягом періоду поставки товарів. Замовником вимагалось: - копія документа (дійсна протягом періоду поставки товарів), що підтверджує проведення дезінфекції/чистки транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка. Учасником надано: документ «певекс договір дезінфекції авто.pdf» Договір 1725 від 01 лютого 2023 року № в якому строк дії договору вказано до 01 лютого 2024 року. Відповідно до Наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)” ухвалити рішення про повідомлення учасника з вимогою про усунення невідповідностей. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати: копію документа (дійсну протягом періоду поставки товарів), що підтверджує проведення дезінфекції/чистки транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.