1.Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на реєстраційний рахунок Постачальника. Замовник здійснює розрахунки за фактом отримання товару з відстрочкою платежу до 30 календарних днів за умови наявності (надходження) коштів на розрахунковий рахунок. 2. Поставка товару здійснюється дрібними партіями з понеділка по п’ятницю з 7:00 до 10:00 у період дії договору згідно заявок Замовника. Строк виконання однієї заявки 1 календарний день. Заявки можуть надаватись щоденно. Поставка, що здійснюється після 10:00 – вважається недобросовісним виконанням заявок Замовника та Договору. Доставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами. 3. Строк поставки: до 31.08.2024р. 4. Постачальник здійснює поставку товару за кінцевим місцем призначення Замовника (постачання товару здійснюється за адресами закладів дошкільної освіти Замовника).
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 113 148,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
ЄДРПОУ: | 34357364 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тищук Юлія Романівна |
Телефон: | 380459740072 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08292, Україна, Київська область,Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А |
3 |