Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 8 252 595,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 41 262,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 04052784 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Меленець Радислав Сергійович |
Телефон: | +380970117030 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр. Миру, 70 |
8 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, за кодом ДК 021:2015 - 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні, (ідентифікатор закупівлі (UA-2024-03-20-012856-a), ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено «…1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;…» та пунктом 8 Додатку 1 до Тендерної документації «Скан-копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності).» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «Статут Країна Вільних.pdf» було виявлено наступні невідповідності, а саме сторінки з 12 по 15 нерозбірливі для читання. Згідно пунктом 4 Додатку 1 до Тендерної документації «Фінансова спроможність учасника закупівлі повинна бути не менше ніж 8 000 000 грн. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає в складі тендерної пропозиції фінансову звітність (баланс та звіт про фінансові результати за 2023 рік та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом). Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «Фінансова звітність малого підприємства (1).pdf» було виявлено наступні невідповідності, а саме баланс та звіт про фінансові результати за 2023 рік та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом надані за 9 місяців 2023 року. ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: - файл котрий містить «Скан-копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності).» з розбірливою інформацією для читання; - файл котрий містить «Фінансову спроможність учасника закупівлі повинна бути не менше ніж 8 000 000 грн. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає в складі тендерної пропозиції фінансову звітність (баланс та звіт про фінансові результати за 2023 рік та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом). Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.» з інформацією за 2023 рік Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, за кодом ДК 021:2015 - 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні, (ідентифікатор закупівлі (UA-2024-03-20-012856-a), ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено «…1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;…» та пунктом 1 Додатку 3 до Тендерної документації «…Таблиця надається згідно Додатку 3 до Оголошення…» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «Додаток 3 Технінчна специфікація.pdf» було виявлено наступні невідповідності виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, а саме відсутній стовпчик 1 таблиці «№ з/п», стовпчик 3 «Фасування» надано не згідно Додатку 3, в позиції «Олія соняшникова рафінована» нерозбірлива інформації для читання, кінець листа 1 та початок листа 3 нерозбірливі для читання. ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: - файл з аналогічною інформацією котрий містить таблицю згідно Додатку 3 з розбірливою інформацією для читання Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.