Закупівлю оголошено - 14-03-2024, 17:53. Дата останніх змін - 09-04-2024, 11:03

Сало-шпик

Закупівля: UA-2024-03-14-012662-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-03-2024, 17:53
по 20-03-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-03-2024, 12:00
по 25-03-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 25-03-2024, 11:08
по 25-03-2024, 11:31

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:16 308 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:163 080,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:489 240,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Кривоберець Костянтин Валерійович
Телефон:380444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сало-шпик

120000
кілограм
Україна , Відповідно до документації ,
по 30-09-2024
15410000-5
Сирі олії та тваринні і рослинні жири


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-03-2024, 17:53:22
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-03-2024, 17:53:31
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
163 080,00 UAH
Початок аукціону:
25-03-2024, 11:08
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, Охтирський район, село Мала Павлівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 11, 42730, Карина Капусник
Остаточна пропозиція:
15 300 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
15 300 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-03-2024, 18:47

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-03-24, 18:47:11
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі своєї пропозиції надав довідку про наявність складських та виробничих приміщень від 20 березня 2024 року №20-03-24/16-09 в якій зазначив, що на підставі договору оренди нерухомості майна від 04 березня №813 загальна площа орендованого приміщення складає 2883,4 м2. Відповідно до інформації зазначеної в Договорі оренди загальна площа 2294,4 м2. Різниця між Договором та Довідкою складає 589 м2. 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 15 (Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння / користування.) та 16 (Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цого(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати договір оренди приміщення, в якому зазначено правильну площу орендованих приміщень та/або відповідні роз’яснення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-03-24, 18:47:11
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-03-14-012662-a-b1
Номер договору:
76/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
08-04-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 08-04-2024 по 31-12-2024
15 300 000,00 UAH
Ціна договору
12 750 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
15 300 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
15 300 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
664_ОХТИРКА_М'ЯСОПРОДУКТ_Гарантія_22_03_2024.zip, Електронна банківська гарантія.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
16 128 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
16 128 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія.
Статус: Активна
Дата створення: 14-03-2024, 17:53:22
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія. , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 14-03-2024, 17:53:22
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ