Період оскарження умов закупівлі - по 20-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 448 700,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 243,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01993305 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Галина Пинчук |
Телефон: | +380979261600, +380963287796 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76025, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114 |
3 |
Протокольне рішення (протокол) № 63/4 уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «Код ДК 021-2015: 15610000-7 —Продукція борошномельно круп’яної промисловості (Пшенична крупа фасована, Ячмінна крупа Фасована, Крупа гречана Фасований, Пшоно Фасоване, Рис фасований, Вівсяні пластівці Фасовані, Борошно вищого ґатунку фасоване, Кукурудза, Перлова крупа, Манна крупа Фасована, Горох жовтий Фасований)» та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією «05» квітня 2024 року м. Івано-Франківськ ПОРЯДОК: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. 13.03.2024 року код Оголошення UA-2024-03-13-013270-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «Код ДК 021-2015: 15610000-7 —Продукція борошномельно круп’яної промисловості (Пшенична крупа фасована, Ячмінна крупа Фасована, Крупа гречана Фасований, Пшоно Фасоване, Рис фасований, Вівсяні пластівці Фасовані, Борошно вищого ґатунку фасоване, Кукурудза, Перлова крупа, Манна крупа Фасована, Горох жовтий Фасований)». До участі у тендерній процедурі було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • ТОВ Щедрий коровай (43776463) • ТОВ Прикарпатський торговий дім (23801375) Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником розглянуто пропозицію - ТОВ Щедрий коровай (43776463). Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Щедрий коровай (43776463) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: I. Відповідно до підпункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасники надають в складі своєї пропозиції довідку щодо строку дії їх тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції ТОВ Щедрий коровай відсутня довідка, щодо строку дії тендерної пропозиції. ІІ. Відповідно до пункту 2 «Загальні вимоги» додатку №2 до тендерної документації «Постачання товару здійснюється не рідше 2-ох разів на місяць. В складі пропозиції Учасник подає гарантійний лист яким підтверджуються можливість поставки предмету закупівлі цих торгів на першу вимогу Замовника за рахунок Постачальника в тому числі декількох разову протягом тижня з вказанням у гарантійному листі зобов’язання Учасника сплатити Замовнику штраф який обчислюється від вартості заявки Замовника у розмірі подвійної облікової ставки НБУ що діяла в період затримки, за кожну годину затримки поставки, яка повинна бути виконаною не пізніше ніж за три години від моменту замовлення.» В складі тендерної пропозиції ТОВ Щедрий коровай відсутній гарантій лист, щодо підтвердження можливості здійснювати поставку предмету закупівлі. ІІІ. Відповідно до пункту 3 «Загальні вимоги» додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати «Гарантійний лист, яким підтверджується що продукт буде пофасовано відповідно до зазначених вимог у Додатку №2 в упаковці яка забезпечить захист від механічних пошкоджень і збереже зовнішній вигляд продукції, захистить від негативного впливу зовнішнього середовища, а також запобігатиме утворенню вологи всередині, з зазначенням що Учасник бере на себе зобов’язання сплатити Замовнику штраф який обчислюється від вартості заявки Замовника у розмірі подвійної облікової ставки НБУ що діяла в період коли були виявлені порушення пакування, за кожен випадок недоліку фасування.» В складі тендерної пропозиції ТОВ Щедрий коровай відсутній гарантій лист, щодо фасування продукції відповідно до зазначених вимог у Додатку №2. ІV. Відповідно до пункту 7 «Загальні вимоги» додатку №2 до тендерної документації «Учасник у тендерній пропозиції надає сертифікати посвідчення про якість продукції кожної позиції продукту, видана не пізніше грудня 2023 року» В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ Щедрий коровай надав ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК № 000291 п/23 від «06» жовтня 2023 р. (файл «експертний висновок крупи 1.pdf») на продукцію: 000291п/1/23-Крупа гречана; 000291п/2/23-Крупа пшенична; 000291п/3/23-Крупа перлова; 000291п/4/23-Крупа вівсяна; 000291п/5/23-Крупа манна; 000291п/6/23-Гopox, який не задовольняє вимогу щодо терміну видачі документу який посвідчує якість продукту. V. Відповідно до пункту 7 «Загальні вимоги» додатку №2 до тендерної документації «Учасник у тендерній пропозиції надає сертифікати посвідчення про якість продукції кожної позиції продукту, видана не пізніше грудня 2023 року» В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ Щедрий коровай надав ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК № 000398 п/23 від «28» грудня 2023 р (файл «Експертний висновок 28.12 борошно.pdf»), у якому зазначено продукт випробовування «000398п/1/23-Борошно пшеничне», у той час як замовником згідно пункту 1 «Технічні вимоги» Додатку №2 тендерної документації вимагалось продукція «Борошно вищого сорту (ґатунку)» Таким чином ТОВ Щедрий коровай (43776463) не дотримано вищевказаних вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити ТОВ Щедрий коровай (43776463) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати ТОВ Щедрий коровай (43776463) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати довідку щодо строку дії тендерної пропозиції, згідно якої тендерна пропозиція ТОВ Щедрий коровай вважається дійсною протягом не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; • надати гарантійний лист, яким підтверджуються можливість поставки предмету закупівлі цих торгів на першу вимогу Замовника за рахунок Постачальника в тому числі декількох разову протягом тижня з вказанням у гарантійному листі зобов’язання Учасника сплатити Замовнику штраф який обчислюється від вартості заявки Замовника у розмірі подвійної облікової ставки НБУ що діяла в період затримки, за кожну годину затримки поставки, яка повинна бути виконаною не пізніше ніж за три години від моменту замовлення; • надати гарантійний лист, яким підтверджується що продукт буде пофасовано відповідно до зазначених вимог у Додатку №2 в упаковці яка забезпечить захист від механічних пошкоджень і збереже зовнішній вигляд продукції, захистить від негативного впливу зовнішнього середовища, а також запобігатиме утворенню вологи всередині, з зазначенням що Учасник бере на себе зобов’язання сплатити Замовнику штраф який обчислюється від вартості заявки Замовника у розмірі подвійної облікової ставки НБУ що діяла в період коли були виявлені порушення пакування, за кожен випадок недоліку фасування; • надати сертифікати посвідчення про якість продукції на: Крупа гречана, Вівсяні пластівці, Перлова крупа, Манна крупа, Горох, який виданий не пізніше грудня 2023 року; • надати сертифікати посвідчення про якість продукції на «Борошно вищого сорту (ґатунку)» , який виданий не пізніше грудня 2023 року. Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради ________________ Пинчук Галина Іванівна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.