Закупівлю оголошено - 13-03-2024, 18:34. Дата останніх змін - 22-04-2024, 16:14

Мед натуральний

Закупівля: UA-2024-03-13-012673-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-03-2024, 18:34
по 19-03-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-03-2024, 12:00
по 28-03-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 28-03-2024, 13:45
по 28-03-2024, 14:32

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:6 623 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:66 235,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:198 705,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Кривоберець Костянтин Валерійович
Телефон:380444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мед натуральний

50000
кілограм
Україна , Відповідно до документації ,
по 28-06-2024
03140000-4
Продукція тваринництва та супутня продукція


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-03-2024, 18:34:51
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-03-2024, 18:34:58
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
66 235,00 UAH
Початок аукціону:
28-03-2024, 13:45
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бучанський район, місто Вишневе, вулиця Київська, будинок 6 В, офіс 5, 08132, Іван Ніязов
Остаточна пропозиція:
4 844 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 247 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
10-04-2024, 15:37

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 09-04-24, 14:47:42
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі пропозиції не надав Довідку, яка містить інформацію про учасника, а саме (Статус Учасника (виробник або постачальний, або ін.) 2. Учасник в складі пропозиції не надав Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі про обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. 3. Учасник в складі пропозиції не надав Сканований оригінал в кольоровому вигляді документів, підтверджуючих наявність обладнання оригінали документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозиції. 4. Учасник в складі пропозиції не надав Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 8 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 15 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 16 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 2 Додаток №2 до Оголошення. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Довідку, яка містить інформацію про учасника, а саме (Статус Учасника (виробник або постачальний, або ін.) 2. Надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі про обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відутність. 3. Надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді документів, підтверджуючих наявність обладнання оригінали документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозиції. 4. Надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-04-24, 14:47:42
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-03-13-012673-a-c1
Номер договору:
93/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
19-04-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 19-04-2024 по 31-12-2024
4 844 000,00 UAH
Ціна договору
4 036 666,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІХАЙВ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, село Чорнявка, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 81, 19646, Станкунов Павло
Остаточна пропозиція:
4 240 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 300 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-04-24, 12:10:11
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі пропозиції не надав Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються, а саме: керівника підприємства, зазначеного у Єдиному державному реєстрі. 2. Учасник в складі пропозиції не надав Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. 3. Учасник в складі пропозиції не надав Лист-погодження Учасника з умовами проект Договору. 4. Учасник в складі пропозиції не надав Довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі. 5. Учасник в складі пропозиції не надав Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. 6. Учасник в складі пропозиції не надав Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. 7. Учасник в складі пропозиції не надав Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь.. 8. Учасник в складі пропозиції не надав Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). 9. Учасник в складі пропозиції не надав до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 штатного розпису / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудового договору / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору про надання послуг / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ, або пояснення про їх відсутність). 10. Учасник в складі пропозиції надав на підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якому завантажив довідку в довільній формі, де вказав назву контрагента, але не зазначив контактних осіб (прізвище та контактний телефон), предмет Договору, номер та дата Договору, стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також надав скановані оригінали договорів в яких не зазначено предмет договору та всі Додатки до Договору, які є невід’ємною частиною Договору. 11. Учасник в складі пропозиції не надав Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки, що містить пояснення про виконання учасником положень ч.2 ст. 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зi змінами. 12. Учасник в складі пропозиції не надав Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору. 13. Учасник в складі пропозиції не надав Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа, в якому учасник гарантує що: зможе належним чином забезпечити особовий склад продуктами харчування; забезпечить підвезення продуктів харчування до військових частин, транспортні засоби будуть відповідати вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами). Також у гарантійному листі необхідно зробити посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться постачання харчових продуктів, та дату його оприлюднення. 14. Учасник в складі пропозиції не надав Детальний опис основних характеристик запропонованого товару (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ). 15. Учасник в складі пропозиції не надав Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді гарантійного(их) листа(ів), в якому(их) має бути зазначено, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та якість харчового продукту, відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідність його вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог; - що харчовий продукт буде належної якості і відповідатиме своїм якісним характеристикам; - тара і упаковка будуть виготовлені з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927. 16. Учасник в складі пропозиції не надав Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника, за адресою вказаною у документах, підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України). “Учасник у складі пропозиції не надав довідку, що містить технічну специфікацію запропонованого товару за наступною формою: № з/п Найменування запропонованого товару Найменування виробника та країна виробника Країна та місце походження Кількість Од. виміру Технічні характеристики запропонованого товару 1 2 3 4 5 6 7 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 4 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 6 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 7 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 9 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 11 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 14 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 16 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 17 Додаток №1 до Оголошення - Пункт 18 Додаток №1 до Оголошення - Пункт 1 Додаток №2 до Оголошення - Пункт 2 Додаток №2 до Оголошення - Пункт 3 Додаток №2 до Оголошення - Пункт 4 Додаток №2 до Оголошення - Пункт 5 Додаток №2 до Оголошення - Пункт 7 Додаток №2 до Оголошення - Пункт 8 Додаток №2 до Оголошення 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються, а саме: керівника підприємства, зазначеного у Єдиному державному реєстрі. 2. Надати Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. 3. Надати Лист-погодження Учасника з умовами проект Договору. 4. Надати Довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі. 5. Надати Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. 6. Надати Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. 7. Надати Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь.. 8. Надати Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). 9. Надати до довідки документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 штатного розпису / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудового договору / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору про надання послуг / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ, або пояснення про їх відсутність). 10. Надати підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якому завантажив довідку в довільній формі, де вказав назву контрагента, але не зазначив контактних осіб (прізвище та контактний телефон), предмет Договору, номер та дата Договору, стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також надав скановані оригінали договорів в яких не зазначено предмет договору та всі Додатки до Договору, які є невід’ємною частиною Договору. 11. Надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки, що містить пояснення про виконання учасником положень ч.2 ст. 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зi змінами. 12. Надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору. 13. Надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа, в якому учасник гарантує що: зможе належним чином забезпечити особовий склад продуктами харчування; забезпечить підвезення продуктів харчування до військових частин, транспортні засоби будуть відповідати вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами). Також у гарантійному листі необхідно зробити посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться постачання харчових продуктів, та дату його оприлюднення. 14. Надати Детальний опис основних характеристик запропонованого товару (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ). 15. Надати Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді гарантійного(их) листа(ів), в якому(их) має бути зазначено, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та якість харчового продукту, відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідність його вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог; - що харчовий продукт буде належної якості і відповідатиме своїм якісним характеристикам; - тара і упаковка будуть виготовлені з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927. 16. Надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника, за адресою вказаною у документах, підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України). “Учасник у складі пропозиції не надав довідку, що містить технічну специфікацію запропонованого товару за наступною формою: № з/п Найменування запропонованого товару Найменування виробника та країна виробника Країна та місце походження Кількість Од. виміру Технічні характеристики запропонованого товару 1 2 3 4 5 6 7

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-04-24, 12:10:11
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "МКТ23"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Криворіжсталі, будинок 3/1, 50005, Костянтин Москаленко
Остаточна пропозиція:
4 177 265,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 243 500,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "МКТ23"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 177 265,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 243 500,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Guarantee_115486_Т-0712.zip, Електронна банківська гарантія.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІХАЙВ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 240 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 300 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 844 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 247 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1007_ЮА_ТОРГПРОМ_Гарантія_25_03_2024.rar, Електронна банківська гарантія.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
Платіжка мед.pdf, Оригінал платіжної інструкції

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АСПРОД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 845 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 499 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
BG 1384.zip, Електронна банківська гарантія.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "РЕГІОН-ПРОДУКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 850 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 600 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
BG 1379.zip.p7s, Електронна банківська гарантія.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 033 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 297 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
тендерна гарант_я 2049-24.7z, Електронна банківська гарантія.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія.
Статус: Активна
Дата створення: 13-03-2024, 18:34:51
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія. , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 13-03-2024, 18:34:51
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ