Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-03-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 386 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 932,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Дарницький дитячий будинок-інтернат |
ЄДРПОУ: | 03188808 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Маслов Сергій Васильович |
Телефон: | 380445646203 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02121, Україна, Київська область,Київ, Ялинкова, 58/60 |
11 |
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановленій законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ "Фірма “Фавор" (далі - Учасник) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі. Відповідно до п.43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник протягом 24 годин, після розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен надати уточнені або нові документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель, а саме: 1. Згідно додатку №3 - З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), Учасник надає в складі пропозиції наступні документи: - скановану копію протоколу проведення гігієнічного навчання по курсу санмінімуму працівника складського приміщення учасника та зав. виробництвом, виданого державним уповноваженим органом. Надати: копію документів. 2. Згідно додатку №2 - інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені Законом (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Надати: інформацію відповідно до п.2,3,4,6,8,11,12,14 додатку №2 тендерної документації. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "Фірма “Фавор", просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом до завантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.