Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 238 699,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 193,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 37899778 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Роман Терещенко |
| Телефон: | +380632311979, +380671151593 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Галини Мазепи, буд. 53А |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей: У Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вих. №306 від 17.03.2024 невірно вказана дата у Графіку поставки; у Довідці про учасника вих. №302 від 17.03.2024 у тексті пропущена фраза «Ісламської Республіки Іран» у відповідних відмінках . 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Графік поставки у Додатку 3 Тендерної документації; пункт 8 Розділу ІІІ Додатку 2 Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виправлену Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; виправлену Довідку про учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.