Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 13 345,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 66,73 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02142325 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Мороз |
Телефон: | +380980344537 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
2 |
1. Відповідно до розділу 3.1 Додатку 3 до тендерної документації, Учаснику необхідно надати довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням номеру та дати договору, терміну дії договору, терміну поставки товару та суми договору. Учасником надано довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, але не вірно зазначено виконану суму такого договору. Учаснику необхідно надати довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, із зазначенням в т.ч. виконаної суми такого договору з урахуванням додаткових угод. 2. Відповідно до розділу 4.11 Додатку 3 до тендерної документації на виконання Додатку 2 до тендерної документації, Учаснику необхідно надати декларацію виробника товару, який пропонується до постачання. Учасником надано документальне підтвердження від виробника про якість товару, в якому не зазначено інформацію щодо ГМО. Учаснику необхідно надати документальне підтвердження від виробника про якість товару, в якому повинно бути зазначено, що товар який пропонується до постачання не містить ГМО.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.