Закупівлю оголошено - 09-03-2024, 18:33. Дата останніх змін - 28-03-2024, 00:00

Молоко та вершки (код за ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки)

Закупівля: UA-2024-03-09-000271-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-03-07-008115-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-03-2024, 18:33
по 15-03-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-03-2024, 18:33
по 18-03-2024, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2024, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-03-2024, 00:00

назва предмета закупівлі Молоко та вершки (код за ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки) опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Закупівля здійснюється вцілому. Місце поставки товару, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги Місце поставки товару: - с.Гнідин, вул. Заводська 5; - с.Вишеньки, вул. Короленка, 18 Кількість товару: 1 Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5% кг 3500 * У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місце поставки (оприлюднення якої передбачено Законом) несе загрозу безпеці замовника, така інформація може зазначатися як найменування населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги) строк поставки товарів, виконання робіт/надання послуг До 31.12.2024 року Очікувана вартість закупівлі 140000,00 (сто сорок тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення аналізу ринку в регіоні Замовника та на території України шляхом порівняння цін на аналогічний товар. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з Інтернет ресурсів на дату оголошення тендеру. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до виділених коштів за КЕКВ 2230 "Продукти харчування" до кошторису на 2024 рік. Замовником НЕ приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо після завершення аукціону в учасника, пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно-вигідною, змінилася (знизилася) ціна тендерної пропозиції, учасник повинен до моменту укладення договору дозавантажити скориговані за результатами аукціону файли (тендерної пропозиції, проекту договору, кошторису або розрахунку ціни тендерної пропозиції і т.д.) в електронному вигляді файли на електронному майданчику до своєї тендерної пропозиції (за технічної можливості). Умови оплати Розрахунки здійснюються по факту доставки Товару та в межах відповідних бюджетних асигнувань, протягом 30 (тридцяти) банківських днів, після пред'явлення Продавцем документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних; - акту приймання-передачі Товару Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону та п.35 Постанови. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:140 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 400,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Відділ освіти, культури та спорту Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області
ЄДРПОУ:44096027 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Костенко
Телефон:+380634926030
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
08340, Україна, Київська область,село Гнідин, вул.Нова, будинок 1
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Молоко коров'яче, пастеризован ...
140 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%

3500
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
15511000-3
Молоко


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Отрошко Сергій Михайлович   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Чубинське, вулиця Виставкова, будинок 8, кв. 48, 08321, ОТРОШКО Сергій
Остаточна пропозиція:
138 250,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 28-03-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-03-24, 17:07:08
24

Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП Отрошко Сергій Михайлович Предмет закупівлі: Молоко та вершки (код за ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки) У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: - Учасник гарантує, що вказана в наданих ним в довідках (листах) інформація є актуальною на дату подання тендерної пропозиції, що суперечить п.1.10 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний гарантійний лист. - На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що суперечить п.2 Розділу Оцінка тендерної пропозиції та п. 1.6 Додатку 1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. - Завірену Учасником, належним чином, копію угоди з акредитованими НААУ лабораторіями для дослідження якості харчових продуктів. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі, що суперечить п.5 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ. - Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дератизації, дезінсекції, дезінфекції приміщень учасника, інформація про які зазначалась згідно вимог п 1.2 додатку 1 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт(и) виконаних робіт за лютий 2024 року. що суперечить п.7 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний акт(и) виконаних робіт за лютий 2024 року - Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дезінфекції транспорту учасника, інформація про який зазначалась згідно вимог п 1.1 додатку 1 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт виконаних робіт за лютий 2024 року, що суперечить п.8 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний акт(и) виконаних робіт за лютий 2024 року. - Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату про відповідність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, складування, відвантаження, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі, що суперечить п.10 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами. - Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, складування, відвантаження, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. що суперечить п.11 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами. - Документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання для працівників об’єктів з обігу харчових продуктів, що видані на працівників, інформація про яких надавалася згідно п.2.1 додатку 1 цієї документації. В медичних книжках працівників, установою, що проводила навчання, повинна бути зроблена позначка про проходження відповідного навчання. Навчання повинно бути проведено не раніше 2023 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України, що суперечить п.20 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами. - Сканована копія оригіналу акту проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника, інформація про яких надавалась відповідно до п. 2.1. додатку 1 цієї документації, та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. Дослідження повинно бути проведено не раніше 2023 року, що суперечить п.21 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами; - Документ, який підтверджує проходження навчання працівників, інформація про яких надавалася згідно п.2.1 додатку 1 цієї документації, щодо вирішення питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) щодо основ системи НАССР, питань гігієни та розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на підприємствах харчової промисловості та громадського харчування, при здійсненні діяльності зі складування, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами відповідно до вимог чинних в Україні нормативно-правових актів, що суперечить п.22 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами; - Сканований оригінал протоколу проведення вимірювання джерел іонізуючого випромінювання в кабіні, фургоні та по поверхні автотранспортного засобу, який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого не раніше 2023 року уповноваженим на те державним органом (установою, організацією). Потужність еквівалентної дози гамма-випромінювання та щільність потоку бета – часток не повинні перевищувати похідні рівні радіаційно-гігієнічних регламентів, про що повинно бути зазначено у наданому протоколі (згідно протоколу повинні бути зазначені авто, інформація про які надавалася згідно п.1.1 додатку 1 цієї документації) та Договір із установою яка проводила відповідні випробування, що суперечить п.23 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами; - Учасники повинні гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Додатково в підтвердження гарантованого надати скановані оригінали експертних висновків контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Експертні висновки повинні бути видані акредитованими НААУ лабораторіями, за результатами проведеної дезінфекції, інформація про яку надавалась відповідно до вимог додатку 1 розділу 4 пунктів 7, 8 цієї тендерної документації. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі, що суперечить п.24 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Учасники повинні гарантувати, що питна вода, яка використовується на потужностях для зберігання предмету закупівлі знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки продукції, а саме контроль якості питної води. Додатково в підтвердження гарантованого надати сканований оригінал експертного висновку перевірки відповідності води питної за мікробіологічними показниками Державним правилам і нормам (ДСанПін). Зразок води повинен бути відібраний з потужностей учасника, що зазначається ним у відповідності до пункту 1.2 додатку 1 цією тендерної документації, про що повинно бути зазначено у наданому експертному висновку. Експертний висновок повинен бути виданий не раніше 2023 року акредитованою НААУ лабораторією. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі, що суперечить п.25 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Сканований оригінал договору укладеного між учасником та уповноваженим підприємством про надання учаснику послуг з поводження з побутовими відходами (вивезення відходів). Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі, що суперечить п.26 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Сканована копія оригіналу результату санітарно-мікробіологічних досліджень повітря приміщень для збереження товару учасника, інформація про які надавалась відповідно до п. 1.2 додатку 1 цієї документації, та сканована копія оригіналу Договору, укладеного державними або комунальними установами Міністерства охорони здоров’я України з учасником процедури на проведення даного дослідження. Документи повинні бути видані не раніше 2023 року , що суперечить п.27 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Сканований оригінал свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (ваги) з метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, яке видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення відповідних робіт. Документи повинні бути надані в повному обсязі, що суперечить п.28 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Сканований(і) оригінал(и) Договору, укладеного з учасником процедури на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги) з уповноваженим органом, що проводив вищезазначені роботи, що суперечить п.29 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Свідоцтво стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (термометр(и) та гігрометр(и)) з метою підтвердження, що зазначені засоби відповідають вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування, що суперечить п.30 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Свідоцтво стосовно проведення учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру цифрового у спеціалізованому транспорті, інформація про який надавалась відповідно до вимог п.1.1 додатку 1 цієї документації) з метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування, що суперечить п.31 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами Однак подана тендерна пропозиція учасника ФОП Отрошко Сергій Михайлович не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-03-24, 17:07:08

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Отрошко Сергій Михайлович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
138 250,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:09-03-2024, 18:34:12
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:09-03-2024, 18:01:17
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:09-03-2024, 18:01:17
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:09-03-2024, 18:01:17
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:09-03-2024, 18:01:17
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:09-03-2024, 18:01:17
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 09-03-2024, 18:01:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 09-03-2024, 18:01:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 09-03-2024, 18:01:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 09-03-2024, 18:01:15
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 09-03-2024, 18:01:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 09-03-2024, 18:01:15
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 09-03-2024, 18:01:15
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 09-03-2024, 18:01:15
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 09-03-2024, 18:01:15
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 09-03-2024, 18:01:15
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 09-03-2024, 18:01:15
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 09-03-2024, 18:01:15
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 09-03-2024, 18:01:15
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ