Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-03-2024, 00:00
назва предмета закупівлі Молоко та вершки (код за ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки) опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Закупівля здійснюється вцілому. Місце поставки товару, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги Місце поставки товару: - с.Гнідин, вул. Заводська 5; - с.Вишеньки, вул. Короленка, 18 Кількість товару: 1 Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5% кг 3500 * У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місце поставки (оприлюднення якої передбачено Законом) несе загрозу безпеці замовника, така інформація може зазначатися як найменування населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги) строк поставки товарів, виконання робіт/надання послуг До 31.12.2024 року Очікувана вартість закупівлі 140000,00 (сто сорок тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення аналізу ринку в регіоні Замовника та на території України шляхом порівняння цін на аналогічний товар. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з Інтернет ресурсів на дату оголошення тендеру. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до виділених коштів за КЕКВ 2230 "Продукти харчування" до кошторису на 2024 рік. Замовником НЕ приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо після завершення аукціону в учасника, пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно-вигідною, змінилася (знизилася) ціна тендерної пропозиції, учасник повинен до моменту укладення договору дозавантажити скориговані за результатами аукціону файли (тендерної пропозиції, проекту договору, кошторису або розрахунку ціни тендерної пропозиції і т.д.) в електронному вигляді файли на електронному майданчику до своєї тендерної пропозиції (за технічної можливості). Умови оплати Розрахунки здійснюються по факту доставки Товару та в межах відповідних бюджетних асигнувань, протягом 30 (тридцяти) банківських днів, після пред'явлення Продавцем документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних; - акту приймання-передачі Товару Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону та п.35 Постанови. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 140 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 400,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, культури та спорту Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області |
ЄДРПОУ: | 44096027 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Костенко |
Телефон: | +380634926030 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08340, Україна, Київська область,село Гнідин, вул.Нова, будинок 1 |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП Отрошко Сергій Михайлович Предмет закупівлі: Молоко та вершки (код за ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки) У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: - Учасник гарантує, що вказана в наданих ним в довідках (листах) інформація є актуальною на дату подання тендерної пропозиції, що суперечить п.1.10 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний гарантійний лист. - На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що суперечить п.2 Розділу Оцінка тендерної пропозиції та п. 1.6 Додатку 1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. - Завірену Учасником, належним чином, копію угоди з акредитованими НААУ лабораторіями для дослідження якості харчових продуктів. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі, що суперечить п.5 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ. - Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дератизації, дезінсекції, дезінфекції приміщень учасника, інформація про які зазначалась згідно вимог п 1.2 додатку 1 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт(и) виконаних робіт за лютий 2024 року. що суперечить п.7 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний акт(и) виконаних робіт за лютий 2024 року - Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дезінфекції транспорту учасника, інформація про який зазначалась згідно вимог п 1.1 додатку 1 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт виконаних робіт за лютий 2024 року, що суперечить п.8 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний акт(и) виконаних робіт за лютий 2024 року. - Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату про відповідність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, складування, відвантаження, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі, що суперечить п.10 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами. - Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, складування, відвантаження, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. що суперечить п.11 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами. - Документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання для працівників об’єктів з обігу харчових продуктів, що видані на працівників, інформація про яких надавалася згідно п.2.1 додатку 1 цієї документації. В медичних книжках працівників, установою, що проводила навчання, повинна бути зроблена позначка про проходження відповідного навчання. Навчання повинно бути проведено не раніше 2023 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України, що суперечить п.20 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами. - Сканована копія оригіналу акту проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника, інформація про яких надавалась відповідно до п. 2.1. додатку 1 цієї документації, та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. Дослідження повинно бути проведено не раніше 2023 року, що суперечить п.21 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами; - Документ, який підтверджує проходження навчання працівників, інформація про яких надавалася згідно п.2.1 додатку 1 цієї документації, щодо вирішення питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) щодо основ системи НАССР, питань гігієни та розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на підприємствах харчової промисловості та громадського харчування, при здійсненні діяльності зі складування, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами відповідно до вимог чинних в Україні нормативно-правових актів, що суперечить п.22 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами; - Сканований оригінал протоколу проведення вимірювання джерел іонізуючого випромінювання в кабіні, фургоні та по поверхні автотранспортного засобу, який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого не раніше 2023 року уповноваженим на те державним органом (установою, організацією). Потужність еквівалентної дози гамма-випромінювання та щільність потоку бета – часток не повинні перевищувати похідні рівні радіаційно-гігієнічних регламентів, про що повинно бути зазначено у наданому протоколі (згідно протоколу повинні бути зазначені авто, інформація про які надавалася згідно п.1.1 додатку 1 цієї документації) та Договір із установою яка проводила відповідні випробування, що суперечить п.23 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами; - Учасники повинні гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Додатково в підтвердження гарантованого надати скановані оригінали експертних висновків контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Експертні висновки повинні бути видані акредитованими НААУ лабораторіями, за результатами проведеної дезінфекції, інформація про яку надавалась відповідно до вимог додатку 1 розділу 4 пунктів 7, 8 цієї тендерної документації. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі, що суперечить п.24 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Учасники повинні гарантувати, що питна вода, яка використовується на потужностях для зберігання предмету закупівлі знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки продукції, а саме контроль якості питної води. Додатково в підтвердження гарантованого надати сканований оригінал експертного висновку перевірки відповідності води питної за мікробіологічними показниками Державним правилам і нормам (ДСанПін). Зразок води повинен бути відібраний з потужностей учасника, що зазначається ним у відповідності до пункту 1.2 додатку 1 цією тендерної документації, про що повинно бути зазначено у наданому експертному висновку. Експертний висновок повинен бути виданий не раніше 2023 року акредитованою НААУ лабораторією. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі, що суперечить п.25 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Сканований оригінал договору укладеного між учасником та уповноваженим підприємством про надання учаснику послуг з поводження з побутовими відходами (вивезення відходів). Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі, що суперечить п.26 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Сканована копія оригіналу результату санітарно-мікробіологічних досліджень повітря приміщень для збереження товару учасника, інформація про які надавалась відповідно до п. 1.2 додатку 1 цієї документації, та сканована копія оригіналу Договору, укладеного державними або комунальними установами Міністерства охорони здоров’я України з учасником процедури на проведення даного дослідження. Документи повинні бути видані не раніше 2023 року , що суперечить п.27 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Сканований оригінал свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (ваги) з метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, яке видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення відповідних робіт. Документи повинні бути надані в повному обсязі, що суперечить п.28 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Сканований(і) оригінал(и) Договору, укладеного з учасником процедури на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги) з уповноваженим органом, що проводив вищезазначені роботи, що суперечить п.29 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Свідоцтво стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (термометр(и) та гігрометр(и)) з метою підтвердження, що зазначені засоби відповідають вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування, що суперечить п.30 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами - Свідоцтво стосовно проведення учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру цифрового у спеціалізованому транспорті, інформація про який надавалась відповідно до вимог п.1.1 додатку 1 цієї документації) з метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування. Документи повинні бути надані в повному обсязі, також в складі пропозиції повинен надаватись Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування, що суперечить п.31 Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ відсутній. Учаснику необхідно надати відповідний документ з відповідними підтверджуючими документами Однак подана тендерна пропозиція учасника ФОП Отрошко Сергій Михайлович не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.