Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2024, 00:00
Місцезнаходження: Україна, Львівська область, село Созань, 82081, вул. Зелена,77; Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 235 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 175,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат" |
| ЄДРПОУ: | 03188949 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бучковський Андрій Романович |
| Телефон: | +380979291232 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 82081, Україна, Львівська область,село Созань, вул. Зелена,77 |
1 |
Шановний Учаснику! Вивчивши Вашу тендерну пропозицію, нами було встановлено певні невідповідності. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ТОВ "ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ" в складі тендерної процедури щодо закупівлі Код ДК 021:2015:15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (печиво здобне, печиво сухе, вафлі) за Номером у Prozorro - UA-2024-03-09-000139-a надав не весь обсяг документів, що вимагались у тендерній документації. Для усунення зазначеної невідповідності ТОВ "ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ" необхідно надати у строк, визначений Особливостями та виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Список документів, що необхідно подати: 1. На вимогу Кваліфікаційним критеріям до учасників та вимоги, установлені п 47 Особливостей надати в складі тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору. Учасником надана довідка, де вказаний рік постачання продукції, а не термін. Просимо усунути дану невідповідність шляхом надання довідки, що вимагається замовником. 2. На вимогу Кваліфікаційним критеріям до учасників та вимоги, установлені п 47 Особливостей надати в складі тендерної пропозиції інформацію про працівників залучених до поставки товару (додається копія довідки або особової медичної книжки або іншого документу, що підтверджує медичний огляд, чинних на момент подання пропозиції; надати довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів водіїв та експедиторів відповідно до поданих автотранспортних засобів). Учасником не надано в складі тендерної пропозиції довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів експедиторів відповідно до поданих автотранспортних засобів. Просимо усунути дану невідповідність шляхом надання довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів експедиторів відповідно до поданих автотранспортних засобів, що вимагається замовником. 3. На вимогу до Учасників щодо додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ» Учасник має надати акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданого на Учасника процедури не раніше 3-ох місяців відносно подання пропозиції стосовно виду господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів: зберігання, пакування, реалізація харчових продуктів тваринного походження та рослинного походження. Учасник в складі тендерної пропозиції надає акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданого 05.01.2024 р стосовно виду господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів: зберігання, транспортування, реалізація харчових продуктів рослинного походження, що не в повній мірі відповідає вимогам Замовника. Просимо усунути дану невідповідність шляхом надання відповідного документу, що вимагається замовником. 4. На вимогу до Учасників щодо додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ» Учасник на підтвердження наявності в учасника потужностей, необхідних для виробництва та/або зберігання товару, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати акт обстеження потужності Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти затверджений Наказом Міністерства економіки України виданого на Учасника процедури не раніше грудня 2023 року. Учасником наданий акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року. Просимо усунути дану невідповідність шляхом надання відповідного документу, що вимагається замовником. 5. На вимогу Замовника на підтвердження бактеріологічного контролю якості дезінфекції транспортних засобів, надати результати лабораторних досліджень на відсутність БГКП та сальмонели (протокол та /або експертний висновок) надані Державною або комунальною установою на потужність (автотранспорт) в кількості 3-х протоколів та/або експортних висновків на ім’я Учасника в 2023 році: дата відбору проб повинна збігатися з датою проведення дезінфекції потужності (автотранспорту в кількості не менше 2-ох одиниць) згідно погодженого графіку. Учасником надані експертні висновки щодо контролю якості дезінфекції автотранспортних засобів: №037474 д.т./b/23 (дата відбору 18.12.2023р); № 000022 з/23 (дата відбору 04.01.2023р); №037857 д.т/b/24 (дата відбору 02.02.2024р); протокол випробування №130-Х/24 (дата відбору 11.03.2024 р) та №038225 д.т/b/24 (дата відбору 12.03.2024р), що не відповідає в повній мірі вимогам замовника. Просимо усунути дану невідповідність шляхом надання відповідних документів, що вимагається замовником. 6. На підтвердження бактеріологічного контролю якості дезінфекції складського приміщення, учасник має надати результати лабораторних досліджень на відсутність БГКП та сальмонели (протокол та /або експертний висновок) надані Державною або комунальною установою на потужність (склад) на ім’я Учасника в грудні 2023 р. та в січні 2024 р: дата відбору проб повинна збігатися з датою проведення дезінфекції потужності. Загальна кількість протоколів та /або експертних висновків подана Учасником має складати не менше 3-ох шт. Учасником в складі тендерної процедури надано наступні документи: протокол випробування №130-Х/24 (дата відбору 11.03.2024 р) на складське приміщення за адресою: Львівська область, Львівський р-н, с. Малехів, вул. Дороша, 20А., що не відповідає в повній мірі вимогам замовника. Просимо усунути дану невідповідність шляхом надання відповідних документів, що вимагається замовником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.