Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2024, 00:00
Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 439 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 198,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | НИЖНЬОБЕРЕЗІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЯБЛУНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 20552977 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Надія Геник |
Телефон: | 380680502926 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 78615, Україна, Івано-Франківська область,Нижній Березів, село Нижній Березів |
11 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Тендер відкриті торги з особливостями на закупівлю товарів Дров"яна деревина для промислового та непромислового використання твердолистяної породи з навантаженням та транспортуванням Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-08-007267-a відмінено, в зв′язку з тим, що виникли технічні помилки, що спричинили порушення законодавства, та неможливості їх усунути , а саме: Тендерна документація розроблена за застарілою редакцією постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-04-2024, 00:03
Період оскарження:
з 25-03-2024, 21:36 по 05-04-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Тендер відкриті торги з особливостями на закупівлю товарів Дров"яна деревина для промислового та непромислового використання твердолистяної породи з навантаженням та транспортуванням Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-08-007267-a відмінено, в зв′язку з тим, що виникли технічні помилки, що спричинили порушення законодавства, та неможливості їх усунути , а саме: Тендерна документація розроблена за застарілою редакцією постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-03-2024, 18:02
Документи:
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Турлуковського Ігора Миколайовича у процедурі закупівлі № UA-2024-03-08-007267-а виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до п.2 Додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку про взяття на облік платника податків/копія витягу з реєстру платника Єдиного податку, свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (за наявності); 2. Відповідно до п.4 Додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином; 3. Відповідно до п.5 Додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, завірену належним чином; 4. Відповідно до п.13 Додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку, в довільній формі, яка засвідчує: в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ, а також всіх податків, зборів, та інше, а також вартість навантаження та доставки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.