Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2024, 00:00
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у Додатку №3. Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) Код ДК що найбільше відповідає номенклатурній назві предмета закупівлі ДК 021:2015: 15131120-2 — Ковбасні вироби
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 630 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 154,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 2161 |
| ЄДРПОУ: | 14321378 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Поночовний Юрій Сергійович |
| Телефон: | 380635789627 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Херсонська область,Херсон, |
7 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОДСЕРВІС М" код ЄДРПОУ 40285277 у процедурі закупівлі UA-2024-03-08-002901-a згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження: …..- інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації: «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 1 до тендерної документації». У п 3 додатку 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» містяться вимоги до учасника підтвердити що: … «Усі працівники, яких Учасник планує залучати для виробництва та обігу предмету закупівлі повинні бути забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці)». 2. Учасником ТОВ "ПРОДСЕРВІС М" код ЄДРПОУ 40285277 у складі пропозиції надано такі документи, в яких виявлено невідповідності: - не надано документів, що містять інформацію про те що всі працівники, яких учасник планує залучати для виробництва та обігу предмету закупівлі будуть забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці); 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати: - документ в довільній формі що містить інформацію про те що всі працівники, яких учасник планує залучати для виробництва та обігу предмету закупівлі будуть забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці). РІШЕННЯ уповноваженої особи: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОДСЕРВІС М" код ЄДРПОУ 40285277 невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти (Сардельки вищого сорту, сосиски вищого сорту, ковбаса напівкопчена вищого сорту) № UA-2024-03-08-002901-a 2. Надати 24 години для усунення невідповідностей учасником ТОВ "ПРОДСЕРВІС М" код ЄДРПОУ 40285277.
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ГАРМАШ" код ЄДРПОУ 25036281 у складі пропозиції надано такі документи, в яких виявлено невідповідності: - документ з назвою «Сертификат ISO 22000_2023.pdf.p7s», який є пошкодженим і замовник не має можливості його відкрити для вивчення; - не надано жодних документів, що містять інформацію про те що всі працівники, яких учасник планує залучати для виробництва та обігу предмету закупівлі будуть забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці); - сканкопії оригіналів особистих медичних книжок працівників учасника/ перевізника форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, оформлені не у відповідності до вимог, а саме: відсутні фото на сканкопіях оригіналів кількох особистих медичних книжок працівників; - сканкопії Експертних висновків про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсичними показниками), виданого акредитованою лабораторією , на всю продукцію, запропоновану учасником для постачання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження: …..- інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації: «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 1 до тендерної документації». - У п. 2 додатку 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» містяться вимоги до учасника надати 2.3 Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді Сертифікату(ів), виданого(них) відповідно стандартів ДСТУ ENISO/EC 17021-1, на систему менеджменту безпечності харчових продуктів, що відповідає(ють) вимогам ISO 22000:2018/ISO 22000:2019, що підтверджує(ють) управління безпечністю харчових продуктів, чинний(і) на дату розкриття пропозиції, виданий(і) на ім'я Учасника, Виробника - У п 3 додатку 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» містяться вимоги до учасника підтвердити що: … «Усі працівники, яких Учасник планує залучати для виробництва та обігу предмету закупівлі повинні бути забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці)». - У п 3 додатку 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» містяться вимоги до учасника надати …«Сканкопії оригіналів особистих медичних книжок працівників учасника/ перевізника форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, з відміткою про проходження медогляду». - У додатку 3 до тендерної документації містяться вимоги до учасника надати «2. Оригінал або копію Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсичними показниками), виданого акредитованою лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю.» 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді Сертифікату(ів), виданого(них) відповідно стандартів ДСТУ ENISO/EC 17021-1, на систему менеджменту безпечності харчових продуктів, що відповідає(ють) вимогам ISO 22000:2018/ISO 22000:2019, що підтверджує(ють) управління безпечністю харчових продуктів, чинний(і) на дату розкриття пропозиції, виданий(і) на ім'я Учасника в доступному для відкриття форматі; - документ в довільній формі що містить інформацію про те що всі працівники, яких учасник планує залучати для виробництва та обігу предмету закупівлі будуть забезпечені робочим одягом (халат, рукавиці). - сканкопії оригіналів особистих медичних книжок працівників учасника/ перевізника форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, оформлені у відповідності до вимог. - оригінал або копію Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсичними показниками), виданого акредитованою лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю щодо кожного виду продукції, запропонованої учасником для постачання . РІШЕННЯ: Надати 24 години для оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ГАРМАШ" код ЄДРПОУ 25036281.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.