Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2024, 09:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 460 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 300,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі були виявленні наступні невідповідності в документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі: 1. Згідно вимог оголошення п.15.1.Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару та фасування). Учасник надав цінову пропозицію, не вказавши країну походження товару та фасування. 2. Згідно вимог Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: згідно п.4. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та Виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України). Учасник в складі своєї пропозиції зазначені документи не завантажив. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.