Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 701 720,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 8 508,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
ЄДРПОУ: | 16502790 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Котова |
Телефон: | +380442050506 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04075, Україна, м. Київ,м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
7 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОВАЛ 97» (код ЄДРПОУ – 42593602) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (скановані в електронному форматі Portable DocumentFormat – *.pdf, де * - найменування файлу) (файли, що прикріплюються учасником повинні мати розширення .pdf, та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана Кваліфікованим електронним підписом (КЕП) (тип носія – захищений, тип підпису – кваліфікований) або Удосконаленим електронним підписом (УЕП) (тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений), який дозволяється використовувати на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг») учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів; 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо; 4) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. 5) документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП\УЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. У складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема, файл «sign», за результатами перевірки якого на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: «Електронна печатка ТОВ "КОВАЛ 97" П.І.Б. Країна Україна Організація (установа) ТОВ "КОВАЛ 97" Код ЄДРПОУ 42593602 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 22:41:34 14.03.2024 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 0F8AE20700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований». Враховуючи наведене, на тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КОВАЛ 97» (код ЄДРПОУ – 42593602) накладено саме електронну печатку та не накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП). Товариству з обмеженою відповідальністю «КОВАЛ 97» (код ЄДРПОУ – 42593602) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - підписати Кваліфікованим електронним підписом (КЕП) (тип носія – захищений, тип підпису – кваліфікований) або Удосконаленим електронним підписом (УЕП) (тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений) тендерну пропозиція учасника.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД» (код ЄДРПОУ – 44844146) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, копією ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (у разі, якщо господарська діяльність не передбачає отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, учасник надає лист – пояснення в довільній формі з посиланням на нормативно – правові акти). Товариством з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД» (код ЄДРПОУ – 44844146) у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі щодо відсутності ліцензії або документа дозвільного характеру (файл «0.12 довідка про ліцензування»), яка не підписана особою, уповноваженою на підписання документів тендерної пропозиції. 2) Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, з метою підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту для перевезення продукції, що є предметом закупівлі, Учасник повинен надати наступні документи: • інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням державного номеру та виду кузову автотранспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі; • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного в довідці. За відсутністю у Учасника власного спеціалізованого автотранспорту, Учасник надає крім перелічених документів: • у разі, якщо учасник самостійно здійснює перевезення товару, що є предметом закупівлі: - копії документів, які надають Учаснику право користування транспортними засобами (договір оренди, позички тощо, укладених з додержанням вимог чинного законодавства); • у разі, якщо Учасником для перевезення товару, що є предметом закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: - чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Товариством з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД» (код ЄДРПОУ – 44844146) у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, нотаріально посвідчений договір найму (оренди) транспортного засобу від 25 травня 2023 року, укладений між Ласкавенко Сергієм Олександровичем (Орендодавець, Наймодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД» (Орендар, Наймач), предметом якого є передача Орендодавцем Орендарю в користування за плату на встановлений строк транспортного засобу, строк дії договору – до 31.12.2024 року. Пунктом 5.1. вказаного договору передбачено, що Наймодавець зобов’язується в триденний строк з моменту підписання цього договору передати за актом передачі транспорті засоби Наймачеві. Товариством з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД» (код ЄДРПОУ – 44844146) у складі тендерної пропозиції не надано акту передачі транспортних засобів за договором найму (оренди) транспортного засобу від 25 травня 2023 року, укладеним між Ласкавенко Сергієм Олександровичем та Товариством з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД». Товариству з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД» (код ЄДРПОУ – 44844146) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (у разі, якщо господарська діяльність не передбачає отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, учасник надає лист – пояснення в довільній формі з посиланням на нормативно – правові акти); - надати акт передачі транспортних засобів за договором найму (оренди) транспортного засобу від 25 травня 2023 року, укладеним між Ласкавенко Сергієм Олександровичем та Товариством з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД».
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОВАЛ 97» (код ЄДРПОУ – 42593602) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Згідно пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. З метою підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник надає їхні: • особисті медичні книжки, за формою № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.) з відміткою про пройдений медичний огляд; • медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини); • у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Перевізником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору). Товариством з обмеженою відповідальністю «КОВАЛ 97» (код ЄДРПОУ – 42593602) у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про працівників») згідно якої Романов Тарас Володимирович займає посаду «комірник». Проте, на підтвердження викладеної у довідці інформації Товариством з обмеженою відповідальністю «КОВАЛ 97» (код ЄДРПОУ – 42593602) надано наказ про прийняття на роботу № 1 від 19.02.2023 року (файл «Наказ Романов 001») згідно якого Романов Тарас Володимирович займає посаду «завідувач складу». 2) Згідно пункту 3 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканований оригінал/копія “Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або оригінал/копія “Фінансової звітності малого підприємства” або оригінал/копія “Фінансової звітності мікропідприємства” за 2022 рік або за 9 місяців 2023 року або за 2023 рік, за формами, які передбачені для них чинним законодавством України з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом (для юридичних осіб). Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, і має бути у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Товариством з обмеженою відповідальністю «КОВАЛ 97» (код ЄДРПОУ – 42593602) у складі тендерної пропозиції надано документ «Фінансова звітність мікропідприємства» за 2023 рік (файл «S0111006 1-мс, 2-мс. Фінансова звітність мікропідприємства7072») згідно якої фінансова спроможність (код рядка 2 000 “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”) учасника складає 1 409,4 тис. грн., що є меншою 100 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. 3) Згідно Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник для підтвердження наявності транспортних засобів повинен надати у складі тендерної пропозиції фотографії автомобілів з номерними знаками, які будуть використовуватися для перевезення продуктів харчування. Товариством з обмеженою відповідальністю «КОВАЛ 97» (код ЄДРПОУ – 42593602) у складі тендерної пропозиції не надано фотографії автомобілів з номерними знаками, які будуть використовуватися для перевезення продуктів харчування. Товариству з обмеженою відповідальністю «КОВАЛ 97» (код ЄДРПОУ – 42593602) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. З метою підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник надає їхні: • особисті медичні книжки, за формою № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.) з відміткою про пройдений медичний огляд; • медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини); • у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Перевізником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору); - надати сканований оригінал/копія “Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або оригінал/копія “Фінансової звітності малого підприємства” або оригінал/копія “Фінансової звітності мікропідприємства” за 2022 рік або за 9 місяців 2023 року або за 2023 рік, за формами, які передбачені для них чинним законодавством України з відміткою органу Державної податкової служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом (для юридичних осіб). Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, і має бути у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмету закупівлі; - надати фотографії автомобілів з номерними знаками, які будуть використовуватися для перевезення продуктів харчування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.