Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Місцезнаходження замовника: місто Хмельницький, вул. Пілотська, буд.125/1. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Код ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 250,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 26,25 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Хмельницький заклад дошкільної освіти №50 «Лелеченька» |
ЄДРПОУ: | 22986148 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мусієнко Леся Миколаївна |
Телефон: | +380380382643 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29026, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Пілотська, 125/1 |
1 |
Згідно Додатку 2 до ТД, п. 3. Термін придатності Товару на момент поставки повинен бути не менше 80% від основного терміну придатності згідно технічних умов на виробництві. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. В разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам ( учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист). п. 11.Замовник має право перевірити якість товару за кошти постачальника. Перевірка буде здійснюватись замовником вибірково з будь-якої поставленої партії товару в незалежній сертифікованій лабораторії, визначеній замовником. Постачальник зобов’язується здійс-нити оплату за проведення лабораторією дослідження зразків товару протягом трьох ро-бочих днів з моменту надання йому документів для такої оплати будь-яким засобом зв’язку (поштою, факсом, електронною поштою тощо) у випадку, якщо висновком незалежної організації був підтверджений факт невідповідності поставленого товару умовам договору, всі витрати, пов`язані із залученням представника незалежної організації, покладаються на постачальника. На підтвердження даної вимоги учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. В складі тендерної пропозиції вищезазначених документів не надано. Просимо виправити невідповідності протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.