Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
код за ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) 15420000-8 - Рафіновані олії та жири; Городнянський психоневрологічний інтернат; Україна, 15100, Чернігівська обл., м. Городня, вул. Шевченка, 108-А ; 03189920; юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 62 010,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 620,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Городнянський психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 03189920 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кривець Марина Юріївна |
Телефон: | +380683196142 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 15100, Україна, Чернігівська область,Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл., |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Згідно з пп.2.3. п.2, Додатку 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати: - Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору(рів) із зазначенням номеру договору(рів), дати, предмету закупівлі, та суми договору(рів). У листі-відгуку №41 від 14.02.2024 року, який був наданий учасником не вірно зазначено дату укладеного договору. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: 1) Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.