Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
закупівля відповідно до постанови КМУ 1178 від 12.10.2022 року зі змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 508 750,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 543,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеський геріатричний будинок - інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03189096 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кіріндас Тетяна Петрівна |
| Телефон: | 380949457621 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 67582, Україна, Одеська область,Ілічанка, вул. Шкільна, 25-Б |
3 |
Шановний Учаснику, під час розгляду Вашої тендерної пропозиції, було виявлено наступні невідповідності у документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до додатку 1 (підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям), Учасник повинен був надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання договірних відносин. Також, Учасник повинен був надати особові медичні книжки з результатами проходження медичних оглядів працівників, що будуть залучені до виконання договору. За підсумками розгляду документів, що входять до складу тендерної пропозиції, вбачається наступне. У інформаційній довідці №324 від 11.03.2024 наведено перелік працівників Учасника, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних відносин, серед яких зазначені директор Жураковський С.Л. та головний бухгалтер Омельченко Л.Є. Надані медичні книжки на працівників, які відповідно до їх займаних посад будуть залучені до виконання договору (водій, завідувач складу, вантажники), але відсутні медичні книжки на директора та головного бухгалтера, що є невідповідністю в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та зазначених вище. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178, та п. 2 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника, встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи зазначене, просимо у нормативно встановлені строки виправити вищезазначені невідповідності з врахуванням постанови КМУ №559 від 23.05.2001 року (або надати медичні книжки на директора та головного бухгалтера, або надати лист – роз’яснення щодо їх ненадання ). 2. Відповідно до додатку 1 (підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям), Учасник повинен був надати інформаційну довідку встановленого зразка про виконання аналогічного предмету закупівлі договору та на підтвердження - скановані оригінали договору (договорів), зазначених у довідці з усіма укладеними угодами, додатками та специфікаціями. За підсумками розгляду документів, що входять до складу тендерної пропозиції, вбачається наступне. У наданій інформаційній довідці Учасника про виконання аналогічного договору зазначено сума договору - 347 070,00 грн., термін виконання аналогічного договору зазначений – 2020 рік. Наданий аналогічний договір № 07 від 06.04.2020 року, згідно якого фактичний термін виконання договору № 07 від 06.04.2020 року разом з усіма додатковими угодами становить 31.03.2021 року, загальна вартість -189 290,25 грн., що є невідповідністю в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178, та п. 2 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника, встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи зазначене, просимо у нормативно встановлені строки виправити вищезазначені невідповідності у частині терміну виконання аналогічного договору та суми договору, зазначеного у інформаційній довідки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.