Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 392 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 960,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Чехівський психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 02770191 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Таміла Колюка |
Телефон: | +380473952386 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 19933, Україна, Черкаська область,с. Чехівка, вул. Центральна, 1 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) від замовника(-ів) аналогічного товару. 1.2. учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції копію(-ї) первинного(-их) документу(-ів), що підтверджує(-ють) виконання аналогічного договору (приймання-передачу товару) (накладна/акт, тощо). 1.3. Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції оригінал не дійсної медичної книжки виданий на ім’я учасника. 1.4. Учасник надав у складі своєї тендерної документації чинний сертифікат виданий на ім’я орендодавця, що підтверджує застосування власником складу вимоги «ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги.», який не завірений власником такого документу. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.5.1.1. ч.5 р.3 тендерної документації 2.2. п.5.1.1. ч.5 р.3 тендерної документації 2.3. п.5.1.2 ч.5 р.3 тендерної документації 2.4. абз.4 п.5.1.3 ч.5 р.3 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. надати оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) від замовника(-ів) аналогічного товару, у якому обов’язково має бути зазначено посилання на сайт prozorro.gov.ua, де розміщено інформацію про аналогічний договір. (У відгуці(-ах) обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору). 3.2. надати копію(-ї) первинного(-их) документу(-ів), що підтверджує(-ють) виконання аналогічного договору (приймання-передачу товару) (накладна/акт, тощо). 3.3. учасник повинен надати копію(-ї) дійсної медичної(-их) книжки(-ок) працівників водія(-їв) та/або вантажника(-ів) (форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. №150) з відміткою про відсутність протипоказань для виконання обов’язків за відповідними професіями). У разі користування послугами з перевезення продуктів, учасник повинен надати копію особистої медичної книжки водія(-їв) підприємства, яке надає відповідні послуги, а також документальне підтвердження наявності трудових або цивільно-правових відносин між водієм та перевізником (згідно п.п. (а), або (б) пункту 5.1.2 документації). 3.4. учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує застосування власником складу або учасником вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій у харчовому ланцюгу виданих на ім’я власника складського приміщення або учасника та за адресою складського приміщення. Документ, має бути виданий акредитованим органом з сертифікації, акредитованого НААУ у сфері передбаченого відповідного ДСТУ ISO та завірений власником такого документу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.