Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 310 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 553,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" |
ЄДРПОУ: | 04545328 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Козловський Андрій |
Телефон: | 380672161493 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79495, Україна, Львівська область,місто Львів, місто Винники, вулиця Галицька, будинок 88 А |
3 |
1. Відповідно до п. 1.6 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” на підтвердження наявності в учасника потужностей, необхідних для виробництва та/або зберігання товару, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати акт обстеження потужності Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти затверджений Наказом Міністерства економіки України виданого на Учасника процедури не раніше грудня 2023 року. Учасником не виконано даних вимог. Просимо виправити дану невідповідність та надати акт обстеження потужності Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти затверджений Наказом Міністерства економіки України виданого на Учасника процедури не раніше грудня 2023 року. 2. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в т.ч. (п.11) Лист – згоду (інформація в довільній формі) на підтвердження технічних вимог, зазначених в Додатку №2. Лист має містити інформацію про замовника торгів та номер оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань з питань державних закупівель – PROZORRO. Учасником в складі пропозиції надано Лист-згоду (файл «Лист-згода з технічними вимогами з ЦБД.pdf»). Проте в порушення вищевказаних вимог ТД в даному листі учасником невірно вказано номер оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань з питань державних закупівель – PROZORRO. Просимо виправити дану невідповідність та надати Лист – згоду (інформація в довільній формі) на підтвердження технічних вимог, зазначених в Додатку №2 який має містити інформацію про замовника торгів та номер оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань з питань державних закупівель – PROZORRO.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.