Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 550 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 750,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 04418498 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чагорська cільська рада |
Телефон: | +380373438584 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 60412, Україна, Чернівецька область,село Чагор, вулиця Незалежності, 79 |
2 |
Шановний Учаснику! Вами надано перелік документів учасника в складі тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації замовника, проте, при детальному розгляді замовником виявлено, що Вами допущено певні неточності в поданій документації. Зокрема: 1. Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.3 Додатку 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники повинні були надати «довідку згідно встановленого зразка в п.п. 3.1. про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір за предметом – Вершкове масло (за кодом ДК 021:2015 –15530000-2 – Вершкове масло), що укладені із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про укладання яких знаходиться у вільному доступі в електронній системі публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ (загальна кількість не менше 4 (чотирьох).* * На підтвердження виконання аналогічних договорів надати позитивний лист-відгук (листи-відгуки, довідки) від замовників зазначених договорів, завірені належним чином. Листи-відгуки, довідки повинні містити інформацію про якість наданого товару, своєчасність постачання товару, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. Також надати копії/ю документів/у (накладних, розрахунків – завірених належним чином) на підтвердження виконання зазначених договорів. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.» У переліку документів Вашої тендерної пропозиції надано довідку – «Довідка, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 04.03.2024 р. де вказані 4 (чотири) договори із наступним поданням в тендерній пропозиції їхніх скан-копій, із відповідними додатковими угодами, Звітами про виконання договорів про закупівлю та Листами-відгуками від замовників зазначених договорів, проте, відповідно до вимоги тендерної документації замовника – до вказаних договорів не надані копії/ю документів/у (накладних, розрахунків – завірених належним чином) на підтвердження виконання зазначених договорів Учасника. Тож, просимо усунути дану невідповідність шляхом завантаження до електронної системи уточнених або нових документів в електронній системі закупівель відповідно до вимог п.3 Додатку 1 до тендерної документації замовника у встановлені терміни чинного законодавства про публічні закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.