Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 637 131,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 8 185,66 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Санаторій "Одеса" Служби безпеки України |
ЄДРПОУ: | 20000025 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ssu.gov.ua |
Контактна особа: | Анатолій Борисович Кашубський |
Телефон: | +380487407544 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65067, Україна, Одеська область,м. Одеса, Французький бульвар, 52 |
4 |
При поданні Тендерної пропозиції допущено невідповідності в інформації та/або документах, які підлягають виправленню шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1. Згідно абз.11 пп.1 п.1 Розділу III Замовником вимагається від учасника Лист-згода з проектом договору згідно із Додатком3 до тендерної документації. Учасником ТОВ "ОДЕСАПРОДУКТ" був наданий такий лист, але не підписаний уповноваженою особою Учасника і не завірений печаткою. Додати вищенаведений лист з печаткою і підписом уповноваженої особою Учасника. 2.Згідно абз.1 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1. Учасником була виконана дана вимога і був наданий документ, який відповідає вимогам Замовника, але при вказанні ДСТУ товару учасник прописав або/або (вказано два ДСТУ) як і прописував Замовник. Просимо Вам уточнити за яким самим ДСТУ буде поставлятись товар, або дайте лист пояснення стосовно даного питання. 3. Згідно п.2 розділу « Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав від Учасника у складі пропозиції чинні на момент подання пропозиції копії сертифікатів (або посвідчень, або паспортів якості тощо) на кожний запропонований товар, що є предметом закупівлі. Учасником закупівлі все було надано, але частина наданих документів не має перекладу на українську мову. Просимо Вас надати переклали до наданих вами документів, як вимагається в п.7 Розділу I тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.